Eik-tu-nachui – šitai nesąmonei jau ketveri

Taip, aš pats šoke – visų pirma dėl to, kad prisiverčiau sukeverzot kažkokią niekam neįdomią žodžių kratalynę apie šitą automotive nelaimių liūną, kurį aš vadinu savo gyvenimu. Visų antra, aš šoke, kad prabėgus ketveriems metams nuo šios nesąmonės pradžios aš vis dar save apgaudinėju, jog mano nusukti varžtai kažkam įdomūs. Visų trečia – kad per 10 metų vairavimo ir 25+ automobilių išprievartavimo aš vis dar gyvas ir sąlyginai sveikas. All jokes aside – kas gi nutiko per tuos keletą mėnesių nuo praeito įrašo?

O veiksmo, iš esmės nebuvo daug. Krapščiaus prie įvairių Hondų, šnekėjau nesąmones per įvairius auto-neadekvatų susibūrimus ir vieną kartą netgi panaudojau VTį pagal paskirtį (bent jau tą, kurią visiems sakau, nu tipo aš va reiseris, va greitas ten nu. va).

Pirmas dalykas pirmu – apie pagrindinį mano garažo augintinį – VTį. Prieš H Klubo trackdėjų turėjau krūvelę planų – susidėti armuotas stabdžių šlangutes, susidėti gauge’us, susidėt upper camber armus ir taip toliau (žėk, neparašiau t.t. geras). Kas iš to gavosi? Ogi šlangutės atvažiavo ne tos, niekur neradau adapterio gauge’ų sriegiams ir išvis – nespėjau padaryti praktiškai nieko. Tačiau kaip pirmas shakedown’as šitas pasivažinėjimas tiko puikiai. Greitai išlindo esminė VTį bėda. Ar atspėsite kokia ji?

“…aušinimas? padangos? pakaba? synchrofazatronas nekanalina??” – ekspertais apsimetantys skaitovai tariasi tarpusavyje.

Nah. Bėda – tas bailus asilas už vairo, kuris Kačergoje nėra normaliai važiavęs daugiau nei penkis metus, per kuriuos dar ir spėjo užsidirbti nenusikratomą stencerio etiketę.

Buvo. Labai. Baisu.

Bet nieko tokio – man baisu buvo ir prieš pirmuosius ever savo išvažiavimus į tą velnio neštą trasą ir per pirmąjį savo Fast Lap’ą ir netgi važiuojant su visiems jau pamirštu ŠRį. Ir tame netgi nematau nieko blogo – su Kačergine reikia skaitytis ir jos truputį prisibijoti – taip sumažini galimybę netyčiom nusirauti galvą ar išbandyti kaip automobilio svorį išlaiko tavo stuburas.

Antroji esminė bėda – stabdžiai. Iki tol puikiai gatvėje dirbę ATE gatviniai diskai su kaladėm Kačerginėje atsilaikė kokias 15 min (ė, 15min.lt – čia gali būt vieta jūsų reklamai, neprapiskit progos!). Aišku, dėl to labiausiai kaltas, vėlgi, esu bailusis aš bei gana aršūs šikanai (ne, ne tie, kur šikanai-šikanai. tie, kur šikeinai sulietuvintai) ir aišku – gana nemažas VTį svoris. Kaip teisingai išspręsti šią bėdą – dar svarstau, bet čia taipogi nėra kur skubėt – pavasaris dar toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo-*įkvėpia*-oooooooli.

img_20160918_181718

O šiaip – pirmąkart gyvenime teko trackdėjų ir vesti ir jame dalyvauti. Abu dalykus dariau blogai, bet buvo labai linksma😀

Tooooooliau – Stasys. Stasys yra maladec. Nu viskas su juo gerai. Atrodo tikrai pusė lytinio organo, patikimas kaip akmuo ir šiaip – puikiai atlaikė šios vasaros tripą į Čekiją ir atgalios, bei nepridarė daug gėdos paskutintame Japmeete.

fb_img_1475433432176

Bet nemeluodamas pasakysiu, kad Stasys turi du artimos ateities variantus:

A) Iškeliauti pas kitą savininką, nes kaip ir truputį spėjo man atsibosti
B) Per žiemužę užsiauginti raumenų ir patapti truputį labiau svogūnus kutenančiu deilį draivu.

Mano durnai veikiančios smegenys jau nupiešė daugybę scenarijų, kaip ir kas vyks su mano autoparku artimiausiu metu, bet pagrindinė mintis tokia – pavasarį aš norėčiau turėti NB Miatą ir kokį nors Subaru gamybos wagon’ą. Aišku, VTį kolkas atsikratyti irgi neplanuoju, taigi toks garažas atrodo netgi visai nieko. Nors, jei vietoje Scoobio garaže gyvens užpūstas arba H22 gavęs Stasys – nemanau, kad pripūsiu daug snarglių burbulų iš sielvarto.

Kas toliau? Ogi atsirado mano gyvenime dar ir toks 6Gen hečas su automatu ir fuck-you-trūlai 1.4 jėgaine. Tiesa, su šiuo stebuklu važinėju ne aš, o panelė Jurgaitytė, bet spėkit, ar jis vis dar yra toks visas stockinis, kaip prieš mėnesiuką, kai jį įsigijom?

“Taip, nes tik debilas kažką darytų 1.4 automatui” – su tam tikra baime akyse sutartinai taria visi trys mano skaitytojai.

O vat blet ir ne. Jau pirmą dieną hečas gavo pilną mano VTį stock pakabą, VTį sėdynes, VTį sawblade’us, vairą bei krūvelę kitų smulkmenų. Kaip iš esmės yra viskas paprasta – kiekvienas varžtas, kurį aš nuimu nuo VTį yra upgreidas Jurgaitytės kibirėliui. Baisiai laukiu, kol madmozelė pradės skųstis, jog 1.4 nivalit – bus proga į VTį sukraut kokį nors atsitiktinį K24, o į hečą B16. Nugi patys suprantat – reikia pasirūpint kelionių komfortu!

O pabaigai – papasakosiu apie tai, kaip mano gyvenime atsirado dar viena problema. Drum-roll-please:

DSC_0136.JPG

Užbėgdamas pasiūlymams įsigyti vaikščiojimo lazdelę ir berėtę pasakysiu – tai yra tas once in a lifetime pasiūlymas, kurio tiesiog negalėjau atsisakyti. Leiskit paporinsiu:

Tai yra 2009 2.5 A/T Amerikoje dalį gyvenimo praleidęs Legasis, kurios gyvenimes tikrai nebuvo lengvas – neperseniausiai jo priekis artimai pabendravo su elniu, šonas prasileido nuo bordiūrų ir šiaip vos per vieną neilgą kelionę spėjau pamatyt tiek įvairių įspėjamųjų lempučių, kad jaučiaus kaip lėktuvo pilotas. Taigi, automobilis, su nemenku bagažu.

Beeeeeet – kadangi neperseniausiai praktiškai identišką modelį turėjome šeimoje ir iš ėsmės man tai jau gana neblogai pažįstama mašina – nepabijojau istorijos ir už gana juokingą sumą įsigijau šį bėdų koncentratą. Nx man jis? Ogi atvažinėti žiemai ir pavasarį konvertuotis į kokią nors Miatą. That’s it. Bet kažkaip įtariu, kad draugystė su šiuo automobiliu laukia nuotaikinga ir nuspalvinta įvairaus kalibro keiksmažodžiais, nes vos po pusdienį trukusio susipažinimo jis mane jau lengvai užpisa.

Tai iš ėsmės – tiek. Kaip matote, galvoje tradicinis bardakas, taigi viskas po senovei. Pasimatysim dar po kokios pusės metų, kai Legasis bus sulūžęs pusiau, VTį gavęs 1.4 A/T swapą, Stasys bus varomas žiurkėno, o Jurgaitytė neišvengiamai važinės dviračiu. Nes visgi, jos mechanikas iš ėsmės yra daržovė.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Eik-tu-nachui – šitai nesąmonei jau ketveri

  1. Daumantas says:

    Dėl mūsų trijų galėtum ir pasistengti. Jau nudilo F5 mygtukas, laukiant tavo naujo įrašo!

Leave a Reply

