Didysis šroto prikėlimas

Per krūvelę metų praleistų su įvairaus plauko kibirais nusistačiau sau taisyklę – niekada nepirkti kieno nors kito “darytos” mašinos. “Daryta”=”Modifikuota”. That’s a big no-no.

Kodėl? Turiu dažnai naudojamą atsakymą – nes sugadinti kažką sėkmingai galiu ir pats, o spręsdamas bėdas bent jau turėsiu ką pasiųsti nx.

Tačiau pirkdamas Nebeturbavą, kuris tada dar buvo turbavas – šią taisyklę tradiciškai pamiršau. Ir ohhhh boooy kaip dėl to eilinį kartą gailėjaus.

Kadangi turiu bulvės atmintį – telefone dažniausiai turiu aibę To-do list’ų. Ir žinoma, nebeturbavas turėjo sau dedikuotą sąrašą. Perbėgsiu per jį, kad suprastumėt kur buvau dingęs praeitą mėnesį.

Pasipisimas prie teliko. Ne aš nešneku apie Netflix and chill. Jau pirkdamas hečą mačiau, jog su teliku/bamperio tvirtinimu yra kažkas iš ėsmės negerai. Nusiėmęs bamperį, kuris buvo vyriškai kreivas ir turėjo skirtingų spalvų netinkančius posūkius supratau, kad darbo bus ir netgi vyriškai. Didžiausia to priežastis – iki nulio sugadintas telikas, siekiant į 4Gen’ą įkišt 5Gen’o radiatorių. Kadangi man tokie barbarizmai niekad nepatiko, nusipirkau kitą teliką, didelį 4Gen radiatorių ir pradėjau darbus: virš 120 nugręžtų spot-weld’ų ir abu radiatoriai buvo laisvi ir nepriklausomi. Pradėjęs matuoti naujajį teliką pamačiau, kad dar vairuotojo pusės lanžeronas yra vyriškai nulenktas. Sprendimas? Vamzdis ir daug rusiškų keiksmažodžių. Ačiū dievui nesantykiauju su kokiais Volvo, nes išvarža būtų garantuota. Galiausiai, viską kiek įmanoma ištiesinus ir išcentravus naujajį teliką netgi privirinau. Žinant mano suvirinimo skills’us turbūt  būtų patikimiau viską kabint ant zateškių😀 Kaip bebūtų keista – gavosi gana tvirta konstrukcija.

Pasipisimas prie bamperio ir likusio priekio. Kartu su heču gavau ir kitą, kiek gyvesnį priekinį bamperį. Tik žinoma, jam trūko jam priklausančių posūkių, nebuvo posparnių bei tvirtinimo kampų, bet pasikuitimas šrote ir apsilankymas pas forumietį wanheist visas šias bėdas galiausiai išsprendė. Turint visas dalis pagaliau galėjau ir surinkti priekį. Aišku, gamykliniais tarpais net nekvepia, bet bent jau greičiausiai niekas nenukris😀 Likusi bėda – sudėti pre-fl sparnai, taigi gražiai nesusideda gabaritai. Turiu tinkamus gabaritus, bet jie nesusideda su fl farom. Taip sakant infine loop of bullshit😀

Pasipisimas nuėmus turbo kit’ą. Nuėmus turbo kit’ą neturėjau praktiškai jokių reikalingų dalių išskyrus karterį ir šiokius tokius purkštukus. Taigi reikėjo inteiko, išmetimo koliko, bei viso išmetimo. Kadangi mašinoje buvusį P28 kompą norėjau pasilikti sau – reikėjo gauti ir tinkantį OBD1 kompą. Suradau – atsirado nauja bėda. Su šiuo kompu reikėjo ir 4 laidų lemdos. Ir lemdos pravodkės. Ir tą pravodkę pajungt prie kompo pravodkės. Nu kaip suprantat – biškį reikalų. Prie šių darbų tuo pačiu sutvarkiau alsuoklyną, pasikeičiau termostatą. Susukau kokį milijoną trūkstamų varžtų visame kame.

Pasipisimas su stabdžiais. Pardavus turbo kit’ą supratau, kad ant ketverto esantys Legendos twin-pot’ai yra neblogas over-kill’as. Atsiradus žmogui, kuriam reikėjo šio big-brake’o sutarėm stabdžiais apsikeisti. Ko pasekoje turėjau tvarkingus 242 suportus, naujus diskus bei kalades. Puiku, ane? Ne. Pasirodo paimtų suportų lankelių tvirtinimo sriegiai buvo didinti. Matomai kažkada buvo lūžę varžtai, taigi didesnės skylės+didesni varžtai. Kaip ir ne parkė. Beeet – jie neprasikiša pro mano stebules. Nu-tu-blet. Didint skyles stebulėse? Kažkaip po to kvepia man visokiais drebuliais stabdžiuose. Pofig, užsidėsiu kitus lankelius, ane? Ne – jie BŪTINAI turi būti nuo Pre-fl ketverto. Po lengvos panikos ir ieškojimo Artūras (tasai patsai, kuris dabar turi mano ketvertą) atsiunčia tinkamus rėmelius. Viską išsišveičiu, išsidažau susirenku – ir pasiruošiu test draivui. Nebeturbavo planai – visai kitokie. Nesisuka stabdžių diskas, nes rėmelis įsiremia į diską. Ar skiriasi fl ir pre-fl stupicos – nežinau, gal maniškės buvo tekintos, kad susikrauti big-brake’us. Bet galiausiai teko kokias tris valandas drožti turimus lankelius su dilde. Kodėl su dilde? Nes žinoma su jokiu turimo power-tools’u į tą mažą besiremiantį tarpelį neįmanoma įlįsti. Good times.

Pasipisimas su visa likusia mašina. Kaip jau nujaučiat – kolkas labai šiltų jausmų šitam kibirui nejaučiu, nes kur belįsčiau – viskas judinta, krutinta ir ant snarglių. Nu kaip pavyzdys – tik mašiną pasiėmus variklis iš ėsmės laikėsi ant vienos galinės pagalvės – keleivio pagalvė neprisukta, vairuotojo suplyšus, o priekinė kažkokiais stebuklingais būdais sugadinta. Starteris laikosi ant vieno varžto, granatų varžtai neprisukti, visur, kur lįsta prie pravodkės – tas daryta labai nesimpatiškai. Taip, automobilis buvo ruošiamas “sportui”, bet mano suvokimu, tokio automobilio konstravimo kokybė turėtų netgi perspjaut visokius show-car’us ir nebūti visiškai tep-lep.

Vieninteliai mano šikną šitame reikale gelbėję dalykai – nemažas užgyventas šrotas įvairių reikiamų dalių, bei krūva mane supančių nuostabių žmonių, vienaip ar kitaip prisidėjusių prie to, kad ši mašina juda – Modė, Linelis, Hemis, Kucius, Mr. Doge, Povilas ir jo chebra, Papartis ir jo super-koja, Wanheist’as, Jamzis bei visi kiti, ko galėjau nepaminėti dėl šūdiniausios atminties žmonijos istorijoje.

Pasipisimas prie teigiamo dalykų. Tiesą sakant, visai nemažai nuveiktų darbų visaip teigiami. VTįnas gausiai prisidėjo dalimis, kurios vistiek nebus naudojamos žiemą – Akumas, kilimėliai, žieminiai ratai kartu su adapteriais. Salone vietoj sportinio vairo atsirado oem i-VT atitikmuo, gauge’us pakeitė magas, purvą pakeitė švara. Vienu žodžiu – iki pavasario, kai jį pardavinėsiu, turbūt jau bus visai nieko kibiras😀

12219362_959303047462015_3735585679441795577_n

Taigi, tiek apie šį kibirą. Duokdie, kad jis labai nesubyrėtų, o kol jis vistiek byrės – tęsiu žaislų VTį’nui paiešką. Visgi kitam sezonui jo laukia nemažos permainos. Stay tuned!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s