Kai abu nykščiai rodo į tą pačią pusę Year 3 – Bai bai CR-V, ou hai Turbavas!

Labas visiems keturiems mano skaitytojams. Šitai raidžių kratalynei šiandien sukanka trys metai. Yup, lygiai prieš tris metus buvo parašytas pirmasis postas šiame bloge, atrodęs va taip : https://abikairiosrankos.wordpress.com/2012/10/12/kai-abu-nyksciai-rodo-i-ta-pacia-puse/

Tuo metu turėjau tris turbavykus, kurie man pastoviai nedavė ramybės. Siekdamas prisiminti tą nuostabiai chaotišką laikotarpį vėl įsigijau sTraige apginkluotą automobilį, apie kurį jau užsiminiau feisbuke. Taigi – heppy birthday to Abi Kairios Rankos, prižadu ir toliau daryti nesąmones ir leiskit papasakosiu apie tai, kaip iš mano garažo dingo CR-V ir atsirado nauja nesąmonė:

Akylesnis ir baisiai stipriai skleroze nesergantis skaitovas turėtų prisiminti, jog jau kurį laiką zyziau apie mano ir #Sustalu nesuderinamumą.

Ir ilgai netrukus, panelė Proga Oporčiunitė pasirodė mano nūdienoje, pamojavo ne tokiu ir dideleliu pinigų kotletu ir juodas pseudo-visureigis, ant kurio netelpa niekas plačiau 7J et55 apleido mano garažą. (Jei kamnors neaišku thafuk am i talking about, tai atsirado proga parduot, duh😀 )

Ogi kasgi toliau? Jei kalbant apie normalų daily – tik pardavęs CR-V neturėjau anei žalio, nei mėlyno, ar geltono supratimo. Trumpam buvau baisingai užsidegęs nusipirkti 1Gen Honda Legend, bet apžiūrėtas variantas buvo nu taaaaip pavargęs, kiek kasryt pavargęs būna ze daržov, prieš tai kiekvieną vakarą pernelyg ilgai užsisėdintis kokiuose Speedhunteriuose ar Honda-Tech’uose. Nu kitaip sakant – labai pavargęs. Mirštanti dėžė, neįtin gyvybingas variklis, bei visa girlianda įspėjamųjų lempučių. Ačiū, noriu kokios nors nesąmonės, bet ne “ant tiek”. Tiesa, minties įsigyti šį stebuklą neapleidžiu ir prie jos gal netgi sugrįšiu kitąmet.

Mintis darėsi aiški – automobilis reikalingas vien tik žiemai ir kiek įmanoma labiau telpantis į kuklų biudžetą (t.y. ~500Eur). Taigi, bet koks racionalus žmogus būtų pirkęs kokį nors RWD beaterį, kuris būtų ekonomiškas ir nors +- normalaus techninio stovio.

Ką padariau aš? Susprogdinau biudžetą dvigubai (ar reiktų sakyti susprogdinau biudžeto bombą?) ir nusipirkau FWD Turbo 4Gen Hečą. Ar labai tvarkingas? Oiii ne.

Leiskit nupiešiu Jums paveikslą. Spalio 6d., antradienis. Rytas. Tradicinis Autogido prievartavimas ir antakius pakelti priverčiantis skelbimas: ne kiauras 4Gen hečas, TA iki 2017, turbo kit’as, biškį pakabos, biškį stabdžių, biškį žaislų, biškį semislikų. Kaina per mano supratimą – nu netgi labai puiki. Metu visus darbus ir lets do this!

Skambutis kaip tik atostogaujančiam ponui Linui, kuriam taipogi reikėtų nulėkti į Šiaulius. Ačiū dievui, ponas Linas supranta, ką aš jam išklykių aukštu dažniu ir per valandėlę mes jau pakeliui į saulės miestą. Psyched as fuk.

honda-civic-iv-i-16-hecbekas-19912

Apsižiūriu ką turim – aptvarkytas, tik pusiau iš balionėlio nudažytas kėbulas, visai tvarkingas salonas, pusgyviai Federal RSR’ai, kurie man bus visai naudingi pavasarį ant VTį. Atsidarom kapotą – Linas pastebi, jog Bov’as visai kaip jo ex 6Gen Coupe turbo kit’o. Nu ir kolikas. Nu ir turbina. Nu ir išvis čia jo ex turbo kit’as. Mažas tas pasaulis.

Patestdraivinu – užsipučia vėlai, yra dūmų, bet hey, juk mašina realiai tik žiemai, ane? Galingai pasiderinu kainą, pasikraunu šiek tiek zip’o ir galvoje sukdamas dantračius jau esu pakeliui į Vilnių.

12106800_942513155807671_6648478177461139617_n

Išmetimas, kurį sudaro vamzdis ir N1 bakelis (lai būna jie visi prakeikti) kaukia taip, kad rezonansas galvos viduje baigia atpurtyti akių tinklainę. Sustojam. Į N1 rėksnį įkišam home-made buvusio savininko gamintą sailenserį. Žinoma, jo užveržimo varžtas per ilgas, ko pasekoje sailenseris neprisisuka iki galo. Kas gaunasi? Toks tragiškas sailenserio barškėjimas ir rezonavimas, jog pradedu matyti vizijas. Stojam, lupam sailenserį ir važiuojam toliau. “This is Fine”

c4jt321

Grįžus namo ir pasikėlęs mašiną ant jack’ų įdėmiai pračekinu ką aš čia įsigijau.Taigi:

DSC_0404

Bad part: neskaitant surinkimo prajobų (realiai funkcionuojanti tik viena variklio pagalvė, neaiškios kilmės poveržlės po ratais) turim tokias parkes – perpistas intercooleris, dėl kurio leakų matomai turėjau nemažą lag’ą, perpistas ir papildomai pridrakonintas telikas, ant kurio i/c ir 5Gen radiatorius laikėsi tik ant šlangų ir zateškių. Vyriškai klibanti turbina, skylė vienam lanžerone, bei nemažai visokių būtinų išspręsti smulkmenų.

The good part – stabdžiai. Diskai all around + priekyje Legendos twin potai. Visa likusi pakaba taipogi atrodo pakankamai gyva. Motoras atrodo visai neblogas. P28 su Bliutiufinio dataloginimo galimybe. Mažytis motociklo akumas (ačiū dievui, kad pravestas laidas į bagažinę normaliam akumui), Storas VTi radiatorius, laisvas 60mm išmetimas, sauja gauge’ų bei kitų žaislų, kuriuos galima neskaudančia širdimi išsiparduot O svarbiausia, kad nėra nieko, ko pats negalėčiau susitvarkyt savame garaže ir labai neblogas potencialas turėt gana valinantį kibiriuką.

Ką jau spėjau nuveikt? Nusirinkau priekį, pasiruošiau teliko keitimui(žinoma, tas tikrai nėra būtina, bet tiesiog galiu ir noriu tai pasidaryti). Susiradau kitą turbiną, kuri laukia galimybės patikrinti jos gyvybingumą. Intensyviai ieškau I/C. Gausiai sportinį vairą pakeičiau oem i-VT vairu, išėmiau kitus man visiškai nereikalingus rakandus. Išėmiau motociklo akumą, bei susiderinau dėl krūvelės reikalingų dalių (įskaitant ir teliką). Nu ir tuo pačiu prifilmavau krūvelę nuotaiką keliančių prajobų, kuriuos sukroviau į Abi Kairios Rankos facebook peidžą.

DSC_0410

Atsistačius į normalų techninį stovį, tikiuosi susikraut jam kokias nors įpurškimines dujas, visgi seniai norėjau išbandyti turbo civic + lpg. Kad jau bus su kuo – gal pasivažinėti į kokius žieminius sprintus, siekiant pasauliui pagaliau įrodyti, jog labai nemoku vairuoti.

Koks šito kibirinio kibirėlio likimas atėjus pavasariui? God knows. Gal jį parduot visą, gal savo Ketvertą apginkluot šiuo turbo kit’u ir paleist į kasdieninės mašinos vaidmenį pardavus kas liko. Gal sukraut jam CR-V važiuoklę ir bandyt startuot Dakare. Esmė – dantračiai sukasi, noro kalnas, o kas iš to gausis – pamatysim jau labai greitai. Stay tuned.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Kai abu nykščiai rodo į tą pačią pusę Year 3 – Bai bai CR-V, ou hai Turbavas!

  1. Kopustas from garazh says:

    Saab`o ic ir off you go , o poveržles greičiausiai tam kad ratlankių skylės per didelės ?😀 Smagaus 3-iojo sezono😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s