Tai kurgi aš pradingęs?

Tai va, praeitą kartą rašiau kovo 19d. Nu taip biškį seniai, ane?

Tingiu? Nebenoriu? Nebebėra apie ką?

Ne. Nevisai. Pastaruoju metu rašiau itin daug ir dažnai – bandau prasimušt vieną tokį popierėlį, kuriam reikia parašyt vieną tokį bardakinį tekstuką, kuriuo apsimesčiau, jog kažkokioje srityje esu protingesnis, nei visas likęs svietas. Taip taip, tas pats rašinėlis, kuris dalinasi vienu trumpiniu kartu su pasakymu apie vieną tokį dedamą organą. Ar paėjo? O žinosim kokio mėnesiuko bėgyje. Nors aš maladec ir be to popiergalio, ane?

Kitas momentukas – ale jūs nepatikėsit – taigi aš, būdamas iš ėsmės praktiškai daržove, sugebėjau savo rašymu sudominti vienos tokio pakankamai krūtos lenktynių serijos organizatorius ir jau kokius tris mėnesius Jūs, patys to nesuprasdami skaitot mano tekstukus visokiuose naujienų portaluose. Taip, pasirodo aš sugebu rašyt ir žmoniškai. Nu čia aišku vaizdžiai tariant ir iš ganėtinai šališkos pusės😀

11208673_1025771624100932_2683965551996960909_n

Toliau – renginiai. Nors taip ir neatrodo, bet jie irgi suvalgo nemažai laiko ir nervų. Gal netyčia teko matyt tokį šiam momentui ganėtinai ilgais gaurais apsamanojusį salyginai-jaunuolį Fresh Fit’e? Šnekėjo nesamones į mikrofoną ir atrodė neišmiegojęs. Toks pats personažas praeitą savaitgalį šmėžavo Kačerginės Nemuno žiede, tik dar labiau užsipisusiu veidu.  Čia greitai praūžė Civicclub.lt sezono atidarymas ir netgi niekas neprisiplojo. Talk about luck. Artėjantis savaitgalis – vėlgi tenpat, stengiantis kiek įmonoma mažiau sugadinti minėtąją krūtą lenktynių seriją. Wish me luck. Aš būsiu tas, kuris atrodys neišsimiegojęs ir užsipisęs.

11154687_447027195457835_2224577505728584639_o

Pamenat, kažkada seniai seniai darydavau visokius krūtus (nu čia mano mažam pasaulėlyje) dalykus su visokiais kibirais? Kas vyksta su mano mašinom? O iš ėsmės – nieko. Kasdien, kol ar taip ar taip neturiu kada įlįst į garažą, spėju garažo likimą galvoje pakeisti kokius šešiasdešimt kartų.  Kas sekat šį Blog’ą Facebook’e – matėt koks nutikimas nutiko VTįnui. Jei ne – jūs ką, po akmeniu gyvenat?😀 Iš ėsmės – porą metų stovėjusi padangų krūva nusprendė kalt kamikazi stail kritimą. O ant padangų, žinoma, gulėjo civico įpurškimo kolektorius. Kurgi daugiau jam gulėt? Rezultatas?

11156153_858699497522371_4951802626717094819_n

Truputis dažų (aišku kad ne tokio atspalvio, jūs ką, manęs nepažystat??), nauja fortkė (AGAIN), ir pora minučių su poliravimo mašinėle ir atrodo – šūdinai. Būkim realistais😀

Tai va – nors iki šito nutikimo ant VTĮ stovėjo labiausiai, bet po to kažkaip puoliau į gilius apmąstymus. Kokius gi? Paprastus – kėbulo remontacijai reikia kokios sveikos štukytės eurų. Taigi apmastymų pasidarė nemažai. O realiausias būtų toks:

Kadangi seniai ramybės neduoda mano garažo gyventojų nelogiškumas, tai tam momentui planas yra toks:

Pasidairius susirasti kokį nors gražų ir gyvą 6Gen HB. Kiek toks gali kainuot? O nepatikėsit ~1000eurų😀 Prioritetai – kuo mažiau elektros, kuo gyvesnis ir tiesesnis kėbulas. Kad ir koks motoras tame HB bebūtų – jis kraustytųsi į dabartinį VTį kėbulą, kuriame būtų ekonomiškas ir nesukantis kiaušinių. Visi garaže esantys gelžgaliai, kurie priverčia mašiną važiuoti greičiau – kraustytųsi į minėtąjį 6Gen HB. Kartu su B16 iš VTį, kartu su jo stabdžiais, stabilnikais, ITR sturt barais, kuriais nors koilais, lopšiu, buddyclubais ir kitais žaislais.

Kas iš viso to gautųsi?

1. Viena mašina, kuri nors kažkiek važiuotų. Manau visai realu su tokiu heču tilpt po tona. Juolab kad manęs neberibotų kasdieninės mašinos kompromisai – patogumas, ekonomija ir pan. Taigi hečas būtų ganėtinai smarkiai “gutted” – suprask no luxuries= less weight. O tai, torku nepasižyminčiam motorui yra labai svarbu.

2. Antra mašina, kuri yra smarkiai ekonomiška, bei turi visai mielų dalykų, kurių eilinis civic’as neturėtų – tvarkingas tamsus vtį salonas, cupholderiai, porankis, kondyšas, muzika ir svarbiausia – dujos. Kadangi mašina ar taip ar taip bus nevalinanti, galima pasigalvot ir apie garso izoliaciją, bei kitus civicams nebūdingus dalykus. Nu toks visai kaip ir logiškas daily-km-eateris, ane?

O likęs garažas, t.y. ketvertas ir legasis? Turėtų aukotis dėl naujojo projektuko. Nežinau, kolkas, kuriame lygmenyje, bet iš ėsmės įtariu bent jau kažkuris turėtų išvis dingti iš mano garažo.

11054447_1574764799453485_6436884090043283549_o

Taigi, turbūt jau supratot, kad visai susisuko šarabanai ir galvoje turiu kokius šešioliką modlistų, mašinoms, kurios net neegzistuoja. Taip jau man būna, kai neturiu kada savo minčių perkelt į fizinę formą. Bet galit būti tikri – planai smarkiai verda ir greitu metu užvirę jie turėtų pradėt verstis per puodo kraštą. Taip, visai kaip verdant koldūnus.

Until then – iki pasimatymo garaže!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s