Na ir kaip gi aš gadinau vargšą Legacį?

Yeah yeah, seniai nerašiau. Tiksliau – rašiau itin daug, bet ne blogą. Sorry, prioritetai ten visokie, n shit.

Okei, tai nusipirkau Legacy, buvau protingas ir nieko jam nedariau, ane?

Long story short – ne. Nesitikėkit išgirst istorijos, apie tai, kaip per nepilną mėnesį laiko 85kw jėgos jėgainę turintis senas džiapsiškas sedanas pavirto “fire breathing dragon”, bet negalvokit, kad aš tik sėdžiu ir krapštau nosį. Aišku, aš ją krapštau. Ir netgi kartais rūpestį keliančiai daug, nu bet ne vien tik.

Tai va, pradėkim nuo pirmų esminių modų išlaikytam, beveik visiškai OEM ir žiauriai minkštai važiuojančiam kone perfect daily cruiseriui – reikia visas šias savybes supist. Asap!

Taigi – per stebinančiai greitą laiką, vietoj stock spyruoklių pensininkas gavo GC STi Pink’us (jo, spyruoklės pink. As pink as a unicorn shitting on a hello-kitty), kas jį gana vaizdžiai sudrėbė ant žemės. Ar važiuoklė visai visai sugadinta? Kaip bebūtų keista – ne. Legasis vis dar važiuoja stebėtinai minkštai, bet važiuoklės eigos trumpumas, pataikius į kokią gilesnę duobę, primena apie save tokiu per visą kėbulą nuvilnijančiu smūgiu, jog dažnai pagalvoji, kad kasnors per galvą duoda iš to paties unicorno, šikančio ant hello-kitty. True story. O bet tačiau kadangi prieinamų alternatyvų, sprendžiančių šias bėdas, nėra – tenka tiesiog vengt duobių. Nu arba antras varianas su unicornu.
20150208_165015

20150208_165026

Prašau atkreipti dėmesį į uber-fugly aftermarket moldingus all-around, gausiai per ilgą duslintuvo vamzdį ir kablį. Aaaaah, that’s the shit!

Toliau, sekė kitos būtinos smulkmenos. Salone, kaip visad, apsigyveno mano ištikimasis Nardis, gale, po stebinančiai ilgos užsipisimų garaže sesijos, atsirado stabilizatorius nuo turbo legasio (bolt on, ane? Nop. Mano gyvenime taip paprastai niekas nevyksta). Vietoj šlykštaus duslintuvo vamBzdžio atsirado antgalis nuo EP3 Type-R’o (kaip suprast mašina be hondos dalių?), kablys padarė dingau, kartu nusinešdamas aftermarket moldingus. The devil is in the details!

20150214_134416
20150319_104446

Next thing on the list – dujos. Taip taip, jos tik viryklėms, jos šaudo, gaudo ir kojom pzdina ruoniukus. Who da fuck cares, kai mieste šitas neįtin valinantis raudonas stebuklas suvartoja 15+ litrų kuro? Fuck your baby seals. O juolab, iš kompakto (ilsisi anas ramybėje. Ten kažkur pragare. Ir tikiuos, kad nelabai jis ir ilsisi. O yra pzdinamas. Kaip tie ruoniukai) turėjau kaip ir visai grojančią BRC sequent 24 dujų įrangą. Taigi vieną gražią dieną, nuvažiavau į man jau antrą mašiną dujinančią firmą Kaune – Augi Servisą (tarpe kitko, labai rekomenduoju dėl gerų kainų ir puikios darbo kultūros), kur Legasis paskutintą kartą įkvėpia neuždujinto oro ir pradeda ekonomintis. Ar viskas paėjo sklandžiai? Žiiiinoma, kad ne. Maždaug įpusėjus dujinimąsi, gaunu klausimą:

“O kur diodų tiltelis?”

Ammmm, the what where now? Trumpam mintys nuklysta į magišką tiltelių pasaulį, kurie šviečia ir tviska nuo įvairiausių spalvų diodų, per kuriuos ir du ožiukai prasilenkia, ir sesutės sueina ir šiaip viskas gražu ir dioduota.

Po nelabai ilgo pasiaiškinimo apie tai, kas ištikrųjų yra tas tiltelis, prieinam išvados, jog galėjau jį palikti ant kompakto variklio pravodkės. Kuri, žinoma yra mano garaže Vilniuje. Aaaafkors. Kadangi alternatyvų kaip ir nėra, skolinuos iš pono Mako, dirbančio minėtame servise (ir beje, turinčio labai gražų 4Gen hečą, apie kurį galit paskaityt Civicclub.lt forume), jo daily Mazda 626 ir suspardau pirmyn atgal į Vilnių, kuriame, beje, ištiesų randų minėtajį tiltelį. Pradžiai, aišku, biškį nusiviliu, pamatęs, kad tai tėra krūvelė laidų, su juoda dėžute tarp jų, bet visgi su šypsena veide spiriu atgal į Kauną, kur dujafikacija sėkmingai įvyksta.

“Tipo rimtai, viskas sėkmingai ir be parkių?”

Ne. Susiprogramuojam, viskas valio, viskas važiuoja. Nesmirdi, nešaudo, anei vieno nukentėjusio ruoniuko. Bet nuvažiavus nuo Kauno vos kelesdešimt kilometrų – pst ir dujos išsijungia. Thafak? Išbandau viską – dujom px. Grįžtu į namus, nuimu klemą ir po poros minučių vėl kuriu – pst dujos veikia. Must be a gliuk. Kitą dieną – dujos vėl kada nori įsijungia, o kada noriu aš – niekam neįdomu. Kadangi ir sekančią dieną turėjau reikalų Kaune, susiskambinu su dujininkais ir susitariu pasirodyt. Visą kelią, važiuoju ant benzino, tikėdamasis, kad nors galėsiu parodyt kas yra negerai. Atvažiavus, tik priliečiu dujų mygtuką ir jos vėl puikiausiai veikia. Motherfucker. Okei, pradedam gilintis – gal mygtukas? Gal kompas? Gal ateiviai? Gal ruoniukų kerštas? Oooo gal, nestabiliai veikiantis dujų temperatūros daviklis? Ale jūs ir atspėjot, gerbiamieji. Tikrai jis! Pasikeičiam jį ir viskas šokolade. Su dujom spėjau susukt jau ~3000km ir apart nemažų sąnaudų, į kurias reiks pasigilint, viskas nuostabybiškai.

Pala, what the actual fuck, kas čia, blogas apie dujas? Ne! Čia blogas apie visiškai neracionalų durnių, kuris gadina mašinas. Normal service will be shortly resumed.

—-

Taigi, apie neracionalumą. Žinojau, kad atėjus pavasariui norėsiu kartais padailydraivint Legacy, taigi iš anksto buvau pradėjęs dairytis į ratus. Nusistačiau sau aiškų tikslą – paprasti, iš oem Subaru ratų gamos, R16 ir be jokių nesamoningų netilpimų. Okei – ieškom. Ratų, kurių išties norėjau (vaaa tokių – http://i.ytimg.com/vi/GzIn1mZ0SBs/hqdefault.jpg ), mūsuose nesimėto, taigi neskubėdamas dairiaus į įvairius variantus iki TO vakaro. TĄ vakarą ramiai sau gulėjau lovoje, su rageliu skrolindamas snukiaknygės platybes, kol už akies užkliuvo vienas skelbimas. GC Impreza GT, nufotkinta taip, kad ratų galima įmatyt tik kamputį ir aprašyme rezonuojantis žodis “kaltiniai ratai”. Nejaugi? Ar gali taip būt? Ar gali tai būti JIE? Iškart pm’as pardavėjui. Gal tai JIE? Taip, tai būtent JIE. Gal JIE parsiduoda atskirai? Gal ir parsiduoda.

Ir praėjus porai savaičių po JŲ užmatymo TĄ vakarą – Desmond Regamasteriai gyvena mano garaže ir netgi buvo trumpai užšokę prisimatavimui ant Legasio.

20150318_145600

17×7, et45 ir su visai žmoniška Continental ContiSportContact 2 205/45 guma (Jurgi, jei skaitai šią žinutę, gal matei bobiką?). Telpa ir viskas valio? Žinoma, kad ne. Čia, vėlgi, ne Telpa-Ir-Viskas-Valio.wordpress.com. Ant full lock’o liečia vidines arkas priekyje, čiut čiut rubina gumas ant arkų gale. Prasispręs lengvai. Bet, nors nuotrauka to ir neperduoda – atrodo visai neblogai. I’m sorta happy. O tas dažnai nebūna.

Tai va, kas toliau? O tikiuos paieškot, gal visgi kažkas negerai su variklio periferija ir kad legasis pradės valgyt kokius tris litrus dujų šimtui. Būtų mėgčiau. O dėmesys, persikelia link VTį, apie kurį, jau kitąkart. Pys.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Na ir kaip gi aš gadinau vargšą Legacį?

  1. Martynas says:

    Atrodo gerai, bet bliamba 15 litrų šimtui nelabai gerai daily driver’iui.

  2. Edgaras says:

    Kas galiniam langui?😀

  3. W says:

    Regamaster*

    Goodbuy😉

  4. Lukas says:

    Gal žinai kaip spalva vadinasi ratų?🙂

  5. Daumantas says:

    Vakar užmatytas plaukiantis Kauno link. Puikiai atrodo!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s