Visi ruošiasi sezonui…

…O man kažkaip pochui. Aišku, pasakysit, kad pirmo pasaulio problemos, bet kažkaip mano autoparkas yra bardakas ir tai neduoda man ramybės.

Vėlgi, leiskit paeskaluosiu (ne, eskalatorium neapsimetinėsiu, baikit to klausinėt, for fucks sake) :

Idealiam variante, mano autoparkas turėtų atrodyt taip –

Viena mašina, kuri yra talpi, praktiška, ekonomiška ir skirta daily trynimui.

Antra mašina, kuri valit. Gali iš ėsmės atlikti daily vaidmenį ir būti suporuota su pirmąja mašina, bet jos esminiai kriterijai neturėtų būti labai nutolę nuo pirminio varianto.

Trečia mašina kuri yra graži ir vyriškai nepraktiška. Gali nevalint, gali būt neekonomiška, bet kaskart ją pamačius – mano žandikaulis turėtų pstelt į žemę.

Ką turim dabar?

VTį kuris kaip ir praktiškas ir ekonomiškas ir visaip labai maladec, nu bet nebaisiai valit (okei, nėra labai su juo viskas blogai, bet “nothing to write home about”). Nu tai kaip ir daily, right?

Legacy, kuris jau irgi ekonomiškas (apie dujų dėjimą paporinsiu vėliau, su didesniu Legacy darbų aprašymu), praktiškas, maladec žiemą, bet dar labiau nevalit, negu VTį. Nu tai pala, irgi daily, ane?

Nu ir tada ketvertas – mašina, kuri užpūsta, su koilais ir stabdžiais ir šiaip nemažai į performansą orientuotų dalykų, bet kažkaip antrą sezoną stovį ant jack’ų. Ar ji labai graži? Kažkaip, po beveik penkių metų – nu nebelabai. Ar ji valit? Nu vat irgi nebaisingai. O tai gal praktiška? Apsaugok viešpačiau.

Taigi, iš ėsmės, kaip ir sakiau – bardakas. Kaip jį išspręst – o greičiausiai downgradint ketvertą (tik vis dar neapsisprendžiu iki kokio lygio) ir upgreidint VTį link to kuris valit. Vis dažnesnės mintys, kad ketverto, kaip-o-tokio atsisakyt visiškai. Gal tokia forma, kad visokius einamus žaislus paleist po svietą, o kėbulą nukišt kažkur į garažo užkaborius, kol vieną gražią dieną ant jo vėl atsistos. O gal – esant tinkamam pasiūlymui – išskirt mūsų kelius visiškai. Visgi, let’s face it, jei tiek laiko prie mašinos nekyla nei viena kairė ranka  – gal geriau perleist ją kažkam, kuriam pakils. Ir pas kurį gal bus nors viena dešinė?

Anyways, mes su ketvertu kartu nukeliavę netrumpą kelionę ir su juo išsiskirt, žinoma, būtų gaila. Taigi, kolkas nepuolu nieko baisiai keisti, apart to, jog jau kurį laiką jo turbo kit’ą esu pakabinęs į skelbimus. Gal tai bus tas pinigų kotletukas, kuris pamotyvuos prie jo krapštytis. O gal tai bus pirmas žingsnis kažkur link stock mašinos?

Okei, parduodu turbo kit’ą. What’s next? Turbo kit’as ant B16? Oras į ketvertą? Trys fūros degtukų? O kolkas – nežinau ir pats. Bet kažkas šitam garaže turi keistis, nes nu kiek gi galima, ane?

Ir kol pusė jūsų galvojat “o kad man taip tavo problemas”, galit nesiparint – ir be šito pas mane problemų sočiai😀 Va, tuoj į armiją čiūju paims, su mano sėkme. O ką ten? Tanko čiūju pigiai nesudropinsi:/

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Visi ruošiasi sezonui…

  1. Raudonas says:

    Parduok ketvertą, atėjo laikas. Reikia juk pamatyt ką kito pasaulio gudragalviai yra sukūrę😀

  2. Daumantas says:

    Čiuju tau reikia su golfu savaitę pavažinėt… Vėl rasi gyvenimo prasmę😀

  3. Paulius says:

    Reikia pasiruošt kalbą ir visokią fignią šimtadieniui, kuris už 6h ir dar super gerai pailsėt? Nah, kaip išsiaiškinau šiandien – neapsimoka. Geriau paskaityt nuo pat pirmo įrašo blogą ir nuo žemės su šaukštu susirinkt išvarvėjusias akis. Dėkui, kad vis dar rašai blogą😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s