Nu ir visgi ji atėjo

Žiemos sezonas kiekvienam tūlam gyrheadui (nu čia toks į automobilius linkęs headas) dažniausiai reiškia esminius pokyčius. Vieni puola ieškot kur paslėpt savo išcackintą žaislą nuo kasdieninių druskų, kiti baigia virint difus ir atidaro byterių sezoną, treti keikiasi vietoj daug J mažai ET užmaudami skardas. Jei istorija su konTpaktu nebūtų susiklosčiusi taip apsurdiškai, arba bent jau visiems Jums, gerbiamieji blevyzgų mėgėjai, reikėtų kompakto dalių, šios žiemos laukčiau su nekantrumu. Deja, žiemą pasitikau visiškai be nuotaikos ir su vienintelėm mintim – 5Gen’ui iki normalaus važinėjimo žiemą buvo tolokoka.

Aukei, nėra čia parkės – modlistukas prieš žiemą ne toks jau ir baisus:

1.Numaut nuo VTį diskus ir kalades ir sukraut new and shinny ATE dalis – paeina kaip iš pypkės. Visi kas aklai kraunat Ferodo Premierus – o vat imkit ir kartą neapsimetinėdami didžiais lenGtynininkais pabandykit ATE produkciją. Galit likt maloniai nustebę.

2. Sukraut likusias dalis ant 5Gen’o. Paeina kaip iš bet ko, kas yra pypkės priešingybė (dėl dievo meilės, o kas yra pypkės priešingybė??). Turimi suportai – kažkokie man visai nematyti (o 262mm stabdžių swapų esu matęs kokias aštuonias galybes). Palyginu su jais buvusias, tačiau nelabai gražias kalades – nu daug mažesnės ir gausiai kitokios pasaulėžiūros nei VTi kaladės. Problema? Mano bulgariškos muzikos grotuvas tik nusišypso ir tyliai suburzgia – Bring it on, bitch. Žinoma, gauti suportai neturi ir skardelių, į kurias statosi kaladėlės. Po pusvalandžio meninio skardelių lankstymo, fone grojant Bethovenui kaladės telpa puikiausiai. Ant kitos rankos (žinau kad skamba idiotiškai, bet angliškus pasakymus labai smagu versti į mūsų šnektą), suporto planai – visai kitokie. Su taip atidžiai lankstytom skardelėm, pastarieji visiškai nežada draugauti ir pasiunčia mane (amongst the other things) į dalių parduotuvę. Po akimirksniu pralėkusio pusvalandžio beaiškinant, kad “ne, man tikrai reikia būtent šitų dalių”, “aš žinau kad jos ant tokios mašinos nėjo”, “aš žinau kad jūsų katalogas rodo kitaip” ir “man visai neįdomu kas ir kokios atsakomybės neprisiima, tik duokit tas dalis ir aš dingau” – vėl garaže. Skardelės tinka, suportas susirenka, viskas atrodo gražiai ir gal netgi stabdančiai.

3. Master cilindro pakeitimas. How hard can it be? Ne tiek, kad hard, bet labiau, kad annoying. Žinoma, mano kraunamos dalys tiesiog negali būt visiškai normalios. Kažkada kažkas su nelabai zgrabnom rankom, matomai nulaužė vieną vazdelį. Sprendimas? Išgręžt didesnę skylę, išsriegt naują sriegį ir įsukt perėjimą į buvusį sriegį. Kaip ir logiška, kol nesupranti, jog per tą perėjimą, kuris yra nesuprantamai ilgas, stabdžių vamzdelis pradeda liestis į “stakaną”. Viską ardau, trumpinu perėjimą – viskas valio.

“Rimtai?? Taip ėmė ir kažkas gavosi??”

Žinoma, kad ne! Vėlgi, skaitot blogą ne apie didį inžinerinį talentą. Pro tą išmanų perėjimą pradeda leakint. Paveržiu. Leakina. Paveržių vėl. Leakina labiau. Parėkiu ant mašinos. Paveržiu labai. Neleakina. Rimtai? Ne, biškį leakina. Parėkiu dar daugiau. Paveržiu begalybę. Neleakina. Rimtai? Rimtai. Bet jei minėtasis perėjimas kadanors šaute iššaus iš savo esamos vietos – nustebęs nebūsiu. Nuorinam. Išvažiuosiu pasivažinėt. Stabdžiai kaip vaikštant po pūkų patalus. (Raminantys ir lengvi? Ne – minkšti kaip nesakysiu kas, mielieji mano romantikai.) Nuorinam dar. Nu bet taip atsakančiai. Stabdžiai vistiek nelabai.

Fak it, i’m gonna be a stripper.

P.s. Nu nors atrodo normaliai. “Užpildo ratą”, taip sakant😀

20141113_134742

4. Honda yra lochai. Kodėl? Nes kažkada nusprendė, jog mažiau mokūs jos klientai visiškai nenusipelnė stabilumo keliuose ir netgi priekyje, kai kuriems modeliams, nedėjo stabilizatorių. Ta proga, kad pakaba jau ir taip pažerta – susikraunu priekinį stabilizatorių nuo 5Gen VTi, tuo pačiu ir gale atsiranda tas džiuginantis metalo gabalas. Bus stabilu iki negalėjimo. Užstabilizuota. Stabiliau nei stalas su aštuoniom kojom. You get the picture. Čia viskas paeina sklandžiai? Ne. Nejuokaukim. Stabilizatorius gale plakasi į duslintuvą. Bet nėra nieko, ko Maksas iš Molotoko nesutvarkytų su svarke. Ir vienintelė priežastis, kodėl pasaulyje yra tiek problemų yra todėl, kad Makso niekas nepaprašo jų sutvarkyti su svarke. Acakou.

5. Keturiolikiniai 5Geno ratukai pasipuošia Gislaved Eurofrost gumom. Tiesa, iki tol puikiai laikęsi, po sumontavimo du ventyliai nusprendžia, kad gyvenimas negali būti toks sklandus ir nuspėjamas ir pradeda vyriškai leist. Ventyliarastai. Pastebiu, kad per iki tol bususius testdraivus, nauji suportai nukalė visus svarelius. Pushinu limitus keturiolikinių ratų pasaulyje. Atseit būta kuo didžiuotis😀 Užklijuojam žemesnius svarelius – rezultatą matot kiek aukščiau patalpintoje foto.

7. Pastabesni skaitytojai pastebės, kad dingo šeštas punktas. Kodėl? Nes tipo ten yolo, party hard ir swag.

8. Pamirškim tą 6 punktą, jo nėra ir nebebus. Viskas. Tikrai.
Grįžkim prie civicų ten visokių. Šio 5Geno kėbulas – nu tikrai pusė velnio, taigi būtų visai miela ir malonu, jog jis panašioje formoje sulauktų pavasario saulutės. Taigi, kažkurį vakarą, kai iškrenta reta proga apsilankyti šiltame garaže, slenksčius ir vidines arkas prikišu druskos. Nu ten tipo kovoju prieš ugnį ugnimi. (iš tikro, tai nušveičiu visas besimatančias rūdis, sutepu jas rūdžių surišėju ir viską išmaudau visokiose antikorozinėse priemonėse, bet ugnis prieš ugnį jug skamba įdomiau, ane?

6. O, šeštas! Visgi pasirodei!

11. Jei sergat ocd – ši numeracija jums turbūt ne prie širdies. O man principe kaip ir nebaisiai įdomu. Back to the case (nugara prie dėžės). 5Gen’o salonas iškart pasipuošia seniau jau matyta Bimarco cobra ir cupholderiu iš lupo. Visgi VTįnui jų labai nereikės.

Nu ir ką? Važiuoja ir viskas tvarkoje? Iš ėsmės – taip. Palyginus kaip jis seniau stovėjo ant kelio – pokyčiai belekokaip geri. Stabdžiai galiausiai irgi nustojo išsipisinėt ir visai neblogai stabdo. Iki pilnos laimės dabar reikia dujų, pasitylint duslintuvą ir susidėt dropą iš VTį’no, nes šis pagaliau gavo normalią pakabą, apie kurią vėliau. Dropas žiemai? Nu nebaisiai didelis, bet turbūt visgi bus. Nes žiema, ne žiema, bet kaskart pamačius džipo aukščio 5Geną akys pradeda žiaukčiot. O apart to – nors ir ne skersas, bet duokdie visai nesunkiai ir smagiai atvažinėsiu žiemą. Kažkaip čia netyčia viskas gana racionaliai išėjo, bet prižadu su laiku pasitaisyt. Eeem, reiks ketvertą paverst kabriku. Arba virtuvės kombainu. Dar neapsisprendžiau.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s