Ataskaita prieš save patį. Nu ir šioks toks to-do list.

Ohai, gerbiamieji neturėtojai ką veikt. Tas bičas, kuris dažniausiai iš gerų norų nepataisomai viską sugadina vėl čia. Kad jau šaltasis sezonas ant nosies, artėja metas tokiems kaip ir esminiams pokyčiams mano garaže. Anyways – apie viską iš eilės:

1. VTYY’nas.

Jei sekat mano Abi Kairios Rankos akauntą snukiaknygėje – jau žinot viską. Jei esat too cool for that stuff – prieš keletą savaičių apsilankiau GroundWirus dyno day’uje ir mano dujų nustekentas, aplink pasaulį šimtąkart važiavęs, senas kibiras prisuko vienu arkliu ir dviem niutonais mažiau, nei kad deklaruoja neįtin plačių akių savininkai iš saulėtosios Japonijos. Taigi, per 16 metų iš ėsmės stock galią išlaikęs variklis reiškia, kad viskas vietoje ir visi kumeliukai sveiki ir gyvi. Tuo pačiu prasisukau ant eko-reising-dujų – nu ir ką, gatvėje nepernelyg sudėtingai mapintas variklis turi 153Ag ir 141Nm, kas vėlgi yra visiškai supa-dupa valio.

Ta džiugia proga VTy’nas gavo ilgai medžiotų dovanų – ramų praeito pirmadienio Walking Dead žiūrėjimą nutraukė netikėtas paspyrimas iki Kėdainių ir vyšniavas dujinis legtynius pagaliau turi “tikrus ratus” (kaip jau turbūt pradedat suprasti – esu gan intensyviai nusiteikęs prieš replikas) –  BuddyClub SP1 Racing 16×7 ET42. Puikaus stovio, su puikiom padangom ir puikiai išrodantys apvalūs aliumo gabalai gana nesunkiai transformavo “meh” kibirą į vis dar “meh” kibirą su biškį mandresniais ratais😀

Planas su jais toks – dabartines 195/45 gumas pakeist į 205/45, nes net ir vos matomas strečas šiems ratams visai netinka (taip, man pačiam keista rašyti šiuos žodžius, bet strečas turi savo vietą ir laiką, kurie niekaip nesusiję su šios mašinos vizija), bet susidėt nors 5mm rastakes.

Copy of IMGP4066

vtyy

Next thing on the agenda – seniai apsvajotas esminio prabangos vieneto instaliavimas.

“Toršero? Tfu, blet, šito – šandalyro?”

Deja, mano rafinuotojo skonio draugai, biškį paprasčiau – cupholderio. Nes laikyti karštą kavą klyne – just ain’t fun. Pasiskolintas, o po to su peiliais susijusiame dyle ir įsigytas VW Lupo cupholderis pradėjo ieškoti savo vietos.  Ilgai svarsčius kaip čia viską padaryt, galiausiai magas iškeliavo į altoriaus stalčiuko vietą, taip suteiktamas lengvą prieigą prie galinio USB, o cupholderis įsitaisė viršuje prie oro pūtimo grotų, kas reiškia kad šiltuoju sezonu galėsiu džiaugtis šaltesniais gėrimais. Rolls Royce’ai po truputį pradeda drebėti kamputyje nuo tokio prabangos antplūdžio.

20141029_161834

2. Vinter civic’as.

Ne, nebijokit, nepabėgau ir įstaigos minkštom sienom ir nenusipirkau dar vieno civico. Viskas +- kontroliuojama. Tiesiog, išsivaskinus kurį kibirą mažiau gaila leisti į druskas – sidabrinis 5Gen hečas pasikrovė malkų ir nusprendė užleisti garažo spot’ą labiau kilmingam giminaičiui. Tiesą sakant – praeitą savaitgalį jau buvau pastatęs VTYną į garažą ir pradėjau “apsipratinėt” prie hečo, tuo pačiu susidarinėdamas sąrašiuką ką čia reikia sutvarkyt, bet dėl katastrofiško stabdžių nedarbo, teko jį statyti atgal garažan ir sąrašą vyriškai praplėsti. Žinoma, kaip visad, nebūtinai visai logiškai. Lemme explain. Šiuo metu tas kibiras turi visiškai užmuštus priekinius 242mm stabdžius ir vyriškai leakinantį master cilinderį. Dalykai aišku nesunkiai sutvarkomi, bet tuo pačiu lyg ir ūžia vairuotojo pusės guolis, o ir šarnyrai turbūt bus matę geresnių dienų. O kaip parodė patirtis su retardu – tokiais dalykais jau geriau pasirūpint prieš žiemą, nei prie -20 keist išlūžusius šarnyrus viduryje kiemo😀 Į visą šitą reikalų krūvelę gražiai įsipaišo turimas 262mm stabdžių swap’as, kuris reikalauja daug mažiau dėmesio ir šiaip suteikia rimtesnes stabdymo galimybes, ypač kai galima pasiskolint reikiamų dalių iš tokius pačius stabdžius turinčio ketverto ar to paties VTyno. Taigi, ilgai negalvojęs, užsisakiau naujus ATE diskus ir kalades, kurie labai gražiai tiks VTynui, o šio vis dar geros dalys apsigyvens ant 5Geno. Ir visi laimingi. Nu kaip ir nevisai – nes žiemai atidėtas puikaus stovio Sava escimo padangų komplektas kaip ir nebetelpa ant išaugusių diskų, taigi reikės ir kitų padangų. Kitaip sakant – problemų prisidarymas lygioje vietoje. Nu bet žvelgiant į šviesesnį rytojų. Prie to paties – pagaliau susiradau trūkusias dalis stabilizatorių dėjimui. Ar tas taip jau būtina? O jūs nusiimkit priekinį stabilizatorių, pasivažinėkit ir papasakokit patys😀

3. Kompaktas.

Kompaktas šiuo metu yra rolling shasis, su ant pagalvių tegulinčiu varikliu. Tikiuos greitu metu kėbulas iškeliaus į skardinių rojų, o visas jo dalis už brangiai išpirks rafinuotas bavariškų automobilių mėgėjų ratas. Nu arba garažas dar porą metų bus užkrautas visokiu nereikalingu šūdu.

4. Ketvertas.

Ketvertas ir toliau sėkmingai stovi ant jackstandų ir laukia įkvėpimo arba finansinio atsigavimo po prajobo su kompaktu. Tiesa, ketvertas geranoriškai paskolino savo BuddyClub shiftknobą VTynui, nes atšalus orams kiekvieną pavarų perjungimą su Type-r metaliniu bumbulu palydėdavo tylus klyktelėjimas.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s