Kai geležis šildo dūšią.

Nemeluosiu – kokĘ valandą liejau širdį ant klaviatūros apie savo nevisai pilnaprotišką pasaulio suvokimą, kol supratau vieną dalyką – yup – normalios mašinos – ne man. Lemme explain.

VTį’nas – plukdo mano valtį (float my boat angliškai skamba nu kokį milijoną kartų geriau). Kodėl? Nes per pastaruosius 10k km, kurie apsaugok viešpačiau nebuvo įveikti labai jau pensininininkiškai, visas einamas remontas tesudarė vieną vairo traukės antgaliuką(tai aišku kad pakeičiau abu, kuo (če buvo parašita kuom, bet ponas Jurgis pataikė tiesiai į tą nedidelį sažinės lopinėlį. Nauji šarvai anam jau užusakyti) tu mane laikai). Ar palyginimui kostmosas gedo daugiau? Hell no, bet parodyk tu man vietą VTį’ne, kuri gali sugesti už 4+k Lt (nešnekam apie swap’us ar panašius dalykus, susikoncentruokim ties remontu). Ar VTįnas idealus? Apsaugok viešpatie ne! Bet visi tie palankstymai ir pabraižyma, bei natūralus mašinos likvidumas leidžia tiesiog atsipalaiduoti ir mėgautis. Ir svarbiausia – nesukti sau kiaušinių nors dėl vienos mašinos. Which is nice.

Tokia lengvabūdiška ekplotacija leidžia VTįną visai mėgti ir norėti jam daryti gerus dalykus (aišku čia kaip kam). Tarkim pabandyt jam palengvint kvėpavimą (kas norėtų, kad ant galvos tau užmautų ne tik respiratorių, bet dar ir plastikinę dėžę, ant jos dar vieną plastikinę dėžę, jas tarpusavyje sujungtų krūva vamzdžių ir tau, belupant pro šiaudelį karštą orą, imamą tau kažkur iš užpakalio, įsakmiai sakytų “kvėpuok, ristūnai tu japoniškas!”).

Pigios civicų “modifikacijos” yra plačiai liaudies apdainuotos ir pats logiškiausias sprendimas būtų maut kokią kobrą, ar lietuvišką jos analogą iš stiklo pluošto – “žaltį” ir džiaugtis kokiu piam arklių prieaugiu. Nu bet čia tik ginčijantis su tokiais pat modifikuotais modifikuotojais. Aš į šią bėdą pažiūrėjau kiek poetiškiau ir tęsiu sau pačiam nebūdingą oem+ aproučą. Taigi Abu oro paėmimo rezonatoriai išsimetė lauk, oro filto dėžė gavo šalto oro feed’ą, standartinį filtrą pakeitė K&N’as skirtas būti minėtoje dėžėje, o už jo atsirado salyginai tiesus kelias link sklendės (tiesa, kolkas tik prototipas iš pvc, bet jam pavirtus į kokią nors tauresnę medžiagą – iškart privemsiu jūsų feisbuką nuotraukomis).

“Tai jau dabar valit?”

Apsaugok viešpatie – ne. Bet variklio responsas ir ypač noras siekti aukštumas prie vtec’o – pasidarė daug malonesnis. O ir buvusi baisi duobė prie vidutinių lyg ir apmažėjo. Heh, kas galėjo pagalvot?

Sekantis dalykas – mano požiūris į muziką mašinoje. Kadangi ant šito reikalo esu gan individualistas, man mažiausiai reikia, kad man muziką kas nors transliuotų. Ačiū, pasitransliuoti galiu ir pats. Taigi, lieka visiškai nereikalinga ir visur besipainiojanti antena (nu iš ėsmės – ne, nes ji labai gražiai susistumia į vairuotojo stoikę, bet šis blogas juk nesivadi “racionalūs-sprendimai-kas-liečia-antenas” ane? Bet blogo pavadinimas tai būtų neblogas (blogas neblogas huehuehue) :/). Tai va long story short – antena had to go. Aišku, tai labiausiai buvo įkvėpta visokių mandrų Honda-teche matytų, įtin švarių buildų, tai kartu su K&N’u gavau ir oem antenos block off’ą. Lai šneka kas ką nori, bet new oem shit is cool.

20140908_115803

Ta proga, kad mašina išlengvėjo ant kokių poros kilų (nebijokit, hondos antenos nėra gaminamos iš švino ir susmulkintų traukinių – čia įskaičiavau ir visą išmetimo duct’ingą (jokios antys nenukentėjo šių “modų” metu)) ir įgavo kokį vieną papildomą arklį – niekur nedingsi – power is nothing without control, tad teko įsidėti lopšį. Nu arba tiesiog mano ištikimoji Bimarco Cobra buvo praktiškai bolt on ir man ji yra kokius triskart patogesnė nei stock VTi kėdė, taigi what do you know – modlistas jau beveik plyšte plyšta.

Nebijokit, sekantys modai nebus “išmečiau kilimėlius ir peleninę, bei prie stock išmetimo privirinau kibirą”. Šios kelios smulkmenėlės tiesiog sudaro bendrą vaizdą tam vieninteliam žmogui, kuris turėtų dėl to sukt kiaušinius – yours truly ze daržov.

Taigi kas iš tikro toliau? Kaip bebūtų keista – nulis noro parduot. Vis dar ieškau kokių nors R16 ratų. Bet nukrypimas nuoto durno oem+ kelio kolkas nesinori, taigi išsipisinėju ir “ai tas netinka, ano nenoriu” tęsiasi. Garaže guli +- paruošti koilai, tik tereik apsispręst kokias ant jų spyruokles maut. Ir tada įsitikint ar mano seni kaulai nėra pernelyg trapūs kasdien kratytis su koilais. Tada žinoma noras sutvarkyt tą surūdijusią arką. Bet iki viso to dar geras mėnesiukas eksplotacijos, kol kelius papuoš civicų žudikė druska ir paaiškės naujo winterbyterio likimas. Tai vat iš ėsmės tiek.

“Pala, tai čia tu tiek laiko rašei apie tai, kad išlupai anteną ir įsidėjai naują oro filtrą??”

Taip. Ir aš tuo didžiuojuos. Čia tau blet ne “maicy kar mods” arba “žinau-kaip-funkciuonuja-kompresorius”.

Beje, šimtasis postas, jbnvrt! Let’s pop some paracetamol ant smoke some tea. And fuck flu season!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Kai geležis šildo dūšią.

  1. Eimantas says:

    Sveikas, kviečiu į tinklaraštininkų akciją Everyday Carry. Parodyk visiems, ką nešiesi su savimi😉 Plačiau: http://eimantasbalta.lt/everyday-carry-parodyk-ka-nesiesi-su-savimi/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s