Tai ką gi aš ten nusipirkau?

Taigi, naujas daily drive, su per kryžiaus žygį prilygstančiais sunkumais gautais numeriais. Kas per metalo gabalas suspaustas tarp tų dviejų presuoto aliumo gabalėlių?

Pradžiai – ką aš gavau, padavęs nebaisiai didelį pinigų kotletą?

1998 Honda Civic VTi. Keturios durys, vyšninė spalva (pagaliau turiu mašiną “su spalva”!!1).

Good part:

– Tikras VTi su visais jam priklausančiais prikolais – 160Ag B16A2 motoru, diskiniais stabdžiai all around, abu stabilizatoriai, gamyklinė priekinė rasporkė ir malonesnis/tamsesnis salonas. – Netgi veikianti AC. Tiesa, nors freonas ir šviežiai papildytas, pūst galėtų ir šalčiau. Deja, “faršas” pasibaigia ties trim iš keturių veikiančiais elektriniais langais. Nu nieko, nenumirsiu.
– Mašina iš ėsmės tokia, kokias aš ir mėgstu – nenupsta, nenučiupinėta ir nei vieno nereikalingo samariezo ar zateškės (nu čia iki manęs)
– Kažinkokios itin minkštos žeminančios spyruoklės. Kolkas sueis, o atsiradus kažkokiai įdomesniai pakabai – kraustysis į Jurgaitytės civic’ą.

The bad part:

– Kėbulas – galinė vairuotoja arka turės būt pervirinama. Ir yra nemažai palankstymų. Bet jei atvirai – duok die tokias parkes kiekvienam šešiolikmečiui civicui.
– Ėeeeee, kad blogasis sąrašas nebūtų per trumpas – emmmmm, arrrgh… Vo! Nebuvo vienos plastmasės bagažinėje! Ir langas vienas neatsidaro. Bet ir tas galinis. Ir atkeliavo pas mane su R14 skardom. Nu čia aišku galėtų būt ir blogiau – galėtų neatkeliaut iš viso. Arba būt atridentas ant malkų. Bet galėtų būt ir geriau! Pvz būt Work CR01😀

Vienu žodžiu, kaip supratote – pakankamai neblogas egzempliorius. Pasak iš paskos važiavusių kolegų – net prie redlaino nemetantis dūmų variklis, keturios durys, pakankamai lengvas ir pigus aptarnavimas. Ko daugiau reikia?

20140708_102408

Pradžiai – reikėjo ratų. Ko aš norėjau? R16, nedaugiau 7.5J (nuuu chuuuj snim. 8J, bet tada atitinkamu ET). Lengvų ir tvirtų ir dar ne replikų. Ar daug tokių skelbimuose? Principe – nėra iš viso. Kasdien matant skardas, standartai pradėjo darytis paprastesni. Tada galiausiai už akies užkliuvo pardavinėjami stock VTi sawblade’ai. R15, 6J, ET45. Daaamn son. Pushing the boundaries! Nu bet būkim biedni, bet teisingi – A) geriau nei skardos su žieminėm gumom. B) Visai neblogai atrodantys ratai, nekreipiant dėmesio į jų išmatavimus C) Kaip tik atsirastų įdomesni R16 – šie VTi batukai visai simpotnai susižiūrėtų ant Jurgaitytės hečo.

Nu ir valio! Nuvažiuoju pas pardavėją, pazyziu dėl kainos, pasiimu trūkstamą bagažinės plasmasę ir porą kolonėlių už ypač krikščionišką kainą ir davai pasipst į garažą.

Ratai, jei atvirai, atrodė labai nelabai. Lets spyk pikčerz:

20140715_154759

Tiesūs it styga, bet po kone kiekvienu lopinėliu dažų apsigyvenęs ponas korozijus. Neee, šitaip nesidaro. Imu škurkę ir visą vakarą praleidžiu bandydamas išprašyt minėtąjį poną laukan. Kaip pasiseka? Šūdinai. Vietom tenka naudot 60 grit švitrinį. Tai iš ėsmės grubiau būtų tik trint ratlankį žvyru. Progresas lėtas, kantrybės nebedaug. Spjaunu, pasisgūglinu smėliuotojus ir jau kitą rytą prieš-darbiniu laiku laukiu pas smėliuotoją Lentvaryje. Pusvalandukas ir apie koroziją primena tik ant ratų žiauriausiose vietose atsiradusį “struktūra”.

Kadangi niekad nesu bandęs šito stebuklo ir ratų grąžinimo biudžetas ir taip peržengė numatytą ribą, dažymui pasirinkau plasti-dipo alternatyvą car-rep iš Autoaibės. Du balionėliai po 30lt – pasak gamintojo, keturiems ratams per akis. Valio, bandom!

20140716_100009

Dažiau pagal visas instrukcijas – keturi sluoksniai, kiekvienam leidžiant padžiūt po 15min. Po to leidau gerą parą (rekomenduojama bent 4val) padžiūt ir atgal sumoviau padangas. Įspūdžiai? Šūdas. Nerekomenduoju. Nebent dalims, kurios neturi jokio santykiavimo su aplinkiniu pasaulio. Nu ten pvz panelės vidinė pusė. Po nudažymo prabėgo gera savaitė – dažas vis dar teplus, minkštas ir kiti šūdui tinkami epitetai. Bet kolkas – sueis. Atrodo, tiesą sakant, ganėtinai neblogai, bet įdomu ar ilgam. Visgi teorijoje turėtų lengvai nusilupt, taigi esant progai gal net miltelinį sluoksnį gaus.

Okei, ratai yra, kėbulą truputį perbėgau su poliroliu (tiesa, laukia dar ne vienas bėgiojimo maratonas su juo), muzika jau groja, kas toliau? Ogi čiulpėdrinis 6Gen snukis. Lai dovanoja mąstantys kitaip, bet ypač pre-facelift priekinis bamperis be lipo – liūdniau nei liūdna. Reikia lipo. Pasirinkimas? Kaip bebūtų keista mažas. O jei konkrečiau? Konkrečiai norėjau SiR lipo – per mano akis labiausiai tinkantis lipas šiam priekiui, pernelyg neiškrentantis iš konteksto ir būtent tiek kuklus, kiek ir reikia. Parduodamų mūsų ašarų pakalnėj – 0. Nuleidžiu kartelę ir pradedu ieškot BET KOKIO abs/poly lipo. Apart naujų – 0. Nu arba labai jau baisūs. Ir tada kaip iš giedro dangaus gaunu pasiūlymą už geresnę nei gerą kainą įsigyt visiškai naują SiR lipą. Tiesą sakant – be tvirtinimo hardwaro ir šios bėdos iki šiol neišsprendžiau (lipas galėtų “gulėt” ant bamperio kur kas gražiau), bet vėlgi – viskas su laiku.

20140721_140739(1)

Taigi kolkas vaizdas toks. Kas laukia toliau? Artimiausiu įmanomu metu – tiesioginės dujos. Ir aš visiškai rimtai. Visgi kasdieninė mašina ir taupumo jai per daug nebus. Kažkaip net nejaukiai viskas racionalu iš mano pusės, ane? Senstu? Senstu! Bet prisiminkim kad vieną nesamonę garaže laikau. O ir pastovumu stipriai nepasižymiu, taigi visad šitas sedanas gali gaut lankus, ketvertas patapt kasdienine mašina, o Jurgaitytės civic’as patapt kosminiu laivu. Who knows?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Tai ką gi aš ten nusipirkau?

  1. Wicked_D says:

    Kosminis laivas ftw!😀

  2. Teo says:

    Nu blem, B16 ir bezdalai? Nekazka:\ Jau geriau parduok swapa ir kokia d serija isimesk su duja, bus eko mobilis ir pinigu dar liks🙂

    • dzizajdm says:

      O koks stebuklas yra ta B serija, kad į ją negalima dėti dujų?🙂

      • Teo says:

        Nesakau, kad stebuklas tas B16, bet vis gi tai vienas retesniu varikliu lietuvoje ir jei kada noresi swapa pardavineti, tai tikrai nemanau, jog daug kas susigundys pamate prierasa, jog vaziavo ant duju(jeigu zinoma bus parasyta :D).Anyways, that’s just my shitty opinion, todel daryk kaip nori, vis gi tavo masina😉

        Sekmes darbuose.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s