Ar matot? Ten, toli horizonte!

Taip, ten, už dramblio ir rojalio. Kas ten? Ten dar du metai negailestingo, visapusiško ketverto gadinimo. Nu ten visaip kaip tik įmanoma ir nelabai.

Apie ką aš čia? Ogi šiek tiek per daug lipdukais nuklijuotas ketvertas gavo dar du – mažus, apvalius ir gana neaiškios paskirties, tačiau turinčius labai simpotnus skaičiukus – 16.

20140406_133833

Taip taip, žemas-klišas vėl legalus eismo dalyvis. Aišku, daug kas pultų ginčytis, bet jų nuomonė yra tiek pat įdomi, kiek ir šitas blogas😀

Taigi, kas nuveikta? O realiai kaip ir nieko ypatingo. Dėl asmeninių priežasčių (ne, aš ne nėščias) pastarąją savaitę laiko nebuvo kaip ir išvis, bet pora vakarų savaitės pabaigoje visgi iškrito stress-free.
Primečiau, kad per beveik keturis metus, kuriuos aš visokiais baugiais būdais tvirkinu šį gausiai pilnametį automobilį, prie jo važiuoklės kaip ir neteko prikišti nagų, apart koilų, galinio camber kito, dviejų sailentų ir keletos šarnyrų. Taigi, pazysta ponui Zitikiui, gautas maišelis su guma sukergtos geležies ir penktadienį/šeštadienį truputį pasikrapštyta. Deja, pilna ta žodžio prasme laukinės sąlygos ir gausus įrankių trūkumas, būnant per 160km nuo savo garažo, leido pasidaryt tik smulkmę – pakeistos priekinio ir galinio stabilizatoriaus traukės, kartu su įvorėm ir ta proga, kad prieš einant TA teko neblogai pakelti važiuoklės aukštį – pats ghettto’iškiausias suvedimas, kokį kadanors teko atlikti šios visatos istorijoje (nes pakėlus koilus – ratai kalė tokį toe out priekyje, kad “klišas” įgavo visai kitą prasmę). Kaip? O truputis plastelino (taip, tikrinau, tikrai plastelinas), truputis virvutės ir taburetė. Plastelinas laiko virvutė prie priekinio rato, taburetė – prie galinio. (Reiktų susimąstyti ir susirasti draugų😦 ). Meanwhile your’s truly daržov – guli ant šaltų trinkelių ir keikdamasis visomis įmanomomis ir nevisai kalbomis, bando iš skirtingų pločių ratų ir gausiai skirtingų camberių, bando išburti kažką iki milimetrų tiesaus. Pastebimas liūdnas faktas, kad nesvarbu kaip atsargiai aš sukčiau traukes – vairui tas yra giliai px ir jis vistiek makaluojasi kur jo medinė prigimtis liepia. Jasna. Einu namo, pasikuitęs susirandų žmogų, kuris gali laikyt vairą – repeat. Nu ir Jūs nepatikėsit – mašina važiuoja visai tiesiai. Kiek septyni laipsniai camberio gale tai leidžia😀

Anyways – senos, patrūkinėjusios gumos pasikeitė naujomis:

20140405_151744 20140405_180054

Ir pagaliau aiškėja tolimesnis planas – naujieji 8J zenderiai bus poliruotom palangėm ir dažytais centrais. Idėja – 195/45 guma all around ir kuo labiau sumažintas camberis. Žinoma, tam reiks daug valcuot arkas, plius po to greičiausiai jas ir persidažyt. Ten pat, kažkur horizonte prie dramblio (ten po dešine) matosi ir air suspension’as. Nu bet ten labai toli. Gal net už rojalio.

Tai tiek – greičiausiu metu pradėsiu krapštytis prie ratų, parkeliaus likusios važiuoklės gumos – bus daugiau rašliavų🙂

P.s. Įtariu, kad greitu metu reiks pagaliau pakurt kokį šio šūd-blogio FB accountą, kad Jūms pisti protą būtų dar patogiau!😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ar matot? Ten, toli horizonte!

  1. Reikės reikės🙂 seniai laukiam jau to FB acc🙂

  2. Karolis says:

    Džiaugiuosi kad persikelsi į SnukiąKnygę! Pagaliau nereiks eit ieškot atnaujinimų čia ir bus galima tiesiog užsiprenumeruot tas naujienas!🙂

    • dzizajdm says:

      Seniai reikėjo ir seniai buvo ta mintis, bet apdairusis keek’as ėmė ir aplenkė su šita mintim, tai reikėjo palikt laiko tarpą, kad neatrodytų kad esu copykatinas😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s