Zenderių istorija

Davai truputį pasivaikštom po praeitį – papasakosiu apie vieną mano gausiai prapistą momentą.

Taigi – šiuo metu ant ketverto esantis Zenderių setupas yra iš ėsmės – atsitiktinumas. Antram garage bash’e nukauti et30 7J zenderiai buvo man šiek tiek patinkantis ratas, su galiausiai jau pritraukti iki gana teisingų ET’ų (et10 all around) ir visi buvo laimingi ir turėjo pinigų maistui.

20110604jdmchillngrillm

img21342

Bet neee, negalėjo gi viskas taip ir baigtis, ane?

Kažkada, kai jau buvau pradėjęs savo romaną su miata, paskambino vienas draugas iš Klaipėdos ir papasakojo, jog pas vieną ratais užsiimantį veikėją Utenoje netyčia užmatyti du panašūs į mano platūs zenderiai. Pasiskambinu, pašnekam ir po poros dienų – turiu du žostkai apsioksidavusius, bet bendrai paėmus – neblogo stovio 8J ET0 bliūdus. Sukirba pora minčių, bet planas aiškus – jie miatai. Be išsipisinėjimų.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deja, be išsipisinėjimų man gaunasi retai, taigi visai netyčiom, užmovus 195/45 gumą bliūdas prisimatuoja ant ketverto… Ir niekada nebegrįžta ant miatos. Pamačius tą vaizdą pasaulis staigiai apsivertė, ratai pradėjo automatiškai skirstytis į “gaidžius” ir nuo 7.5J, o priekiniai Zenderiai be palangių pradėjo iškrist iš konteksto.

Padėtį kuriam laikui pataisė dar vienas 7J set’as su platesnėm palangėm, ant jų vietoj senųjų 195/45 atsiradusios 175/50 (gripas? ne negirdėjau) ir nuo originalaus et35 offsetas sugadintas iki pamėgto et10.

20120410223454

Susigulėjus šitam du 7 ir du 8 džei komplekto vaizdui ir išsiaiškinus technologiją, užpraeitą vasarą komplektukas gausiai atsišviežino ir patapo tokia vat šviežiena, kuri sėkmingai gyvena ant mano žemo klišo

20120815131339

Viskas būtų labai gerai, jei ne didžiulis strečo ir fitmento skirtumas tarp priekio ir galo. IR kažkada seniai seniai skelbimuose šmėžavęs dar vienas 2 ir 2 komplektas, kuris būtų mano kolekciją idealiai papildęs dar dviem aštuntukais, bet dėl kurio taip ir nepavyko iki galo susitarti.

Tie skirtumai ir noras padaryt kažko kitokio daug laiko laužė man galvą – pamatęs kad lenkai pradėjo gamint Work cr-01 replikas, buvo visiškai susilydyta dėl jų ir tik lenkų pažadas vėliau gaminti R16 setus mane sustabdė nuo replikų įsigyjimo. Pamačius koks dėl tų ratų kyla ažiotažas ir primetus, jog visgi aš esu hipsteris ir tikrai nenoriu turėt ratų kaip pusė Lietuvos, pasakiau sau, kad “Lifes to short to buy fake wheels” ir pasinėriau į gidus, pliusus, įbėjus ir allegrus. Pala. allegrai. Tema! Nusižiūrėti rare as fuck 15×8 splitai, pradėta bendraut su pardavėju, nubruakta karti ašara dėl kainos ir taip ir sėdėta nežinioje iki vakar.

O vat vakar pasijutau kaip mažas vaikas. Užeinu apie 8 vakaro į civicclubo forumą, drebančia ranka paspaustas linkas, drebančia ranka surinktas numeris, skambutis, “dar yra?” kiek? Vpizdu, imu”. Pakontempliuotas atsiėmimas/rankpinigių/tilpimo klausimas. Kai dabar pagalvoju – tai buvo labai labai gausiai prapistas momentas.

“krč, varom į kauną?” – ze daržov asks ze girlfriend.

“pzdc kaip su šituo papuoliau” – ze girlfriend atsidus’

22val ir aš jau Kaune. 23val ir yra šita foto:

20140301_224119

Yup. Visi 4 8J et0, tragiškas stovis ir kostmoso sankabos pinigų kotletas iš ėsmės ištirpęs iki 0. Kas toliau? Nusiimt gumas ir prasisukt, tada bus matyt. Jei nėra visokių baisių išmušimų iš centro – ilgai galvot, ar dabartinį setą stumt ir šituos daryt nuo nulio, ar du iš naujo seto restauruot, o iš likusių surinkt komplektą for seil. Nu bet kaip ir su koilais – dabar aš pagaliau turiu “vietos judėjimui”.

p.s. pz pz, o sakiau kitas set’as bus su normaliais et😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Zenderių istorija

  1. r11 says:

    Nu baisiai smagiai skaitosi sita rasliava🙂

Leave a Reply

