Biškį susigėdau…

…kad visą žiemą realiai nieko nedariau prie mašinų. Susiėmiau už mėgstamiausių kūno dalių ir davai garažan, kur stovi mašina su viena didele problema.

Kokia gi problema ir šo za mašina? Problema – aš, mašina – Ketvertas. Vargšas kibiras niekad negalėjo numanyti, jog po jį taip tausojusio pensininko, sekantis savininkas bus daržovė su neteisingai dirbančiom galūnėm. Nors – pradžioje viskas buvo visai ne taip.

Ketvertą nusipirkau gūdžiais 2010’taisiais su vienu tikslu – po EP3 CTR’o (kurį tuo metu intensyviai pardavinėjau) norėjau kažko paprastesnio, pigiai išlaikomo ir ekonomiško. Kurį laiką pasivažinėjęs su beveik visiškai stock’u, pagaliau šiaip netaip pardavęs CTR’ą ir atsilaisvinęs finansus – pradėjau susirinkinėt mano akimis būtinus modus. Nelendant į gana nuobodžias istorijas apie žvakes, dujas ir tepalus, mintis dėl pakabos buvo aiški – norėjau normalių koilų. Kelis mėnesius aktyviai medžiojant skelbimuose ir netgi pabandžius suorganizuot group buy’ų (kuriam daug dėmėsio susilaukti nepavyko. lašaros! :D) galiausiai civicclubo forumo skelbimuose pavyko sėkmingai užspaust į kampą BC koilų setuką, netgi su visai daily spring rate’ais.

Jau po poros dienų koilai, su seno savininko paliktu preset’u buvo mašinoj ir kątik iš dažytojo grįže BBS RZ, buvo ant kibiro.

img1696iz

– VAJAZUS koks jis ŽEMAS, – tais gūdžiais, vos menamais laikais galvojo sau ze daržov.

Little did he know. Ketvertas pabuvo kasdienine mašina lygiai vieną šiltą sezoną. Atėjos 2010 metų žiemai pagailo jo rūdžių nepamylėto kėbulo ir nusipirkus kitą 4Geną, sedanas stojo žiemoti. Po truputį keičiantis šitos mašinos funkcijai (2010-2011 žiemą neįpusėjus pardaviau žieminį 4geną ir perlipau ant labai baisios imprezos, kur prasidėjo mano daily draivų epopėja su subarkėm) ir artėjant pirmam nematyto pobūdžio Lietuvoje renginiui Chill N Grill, nusprendžiau kad su esamu aukščiu nieko nebus, ir (dabar jau) tradiciškai, paskutinę naktį prieš renginį susukau vargšus BC ‘kiek eina’ žemyn.

20110604jdmchillngrillm

Renginiai keitėsi, apsirgau neteisingų et’ų ir padangų liga, aukščio reguliavimo vis buvo mažai (kas mane gausiai nervavo). Vaizdas, pastaruosiu metus buvo nusistovėjęs toks –

1010609_648815088490693_2107270540_n

Vidurinės kontravimo veržlės negailestingai buvo išmestos nh, bet vistiek “dar truputį” man visados trūko.

Iki vakar😮

Long story short – po ilgų ieškojimų nukoviau spyruokles (tiesa, deja tik dvi), kurios yra kiek trumpesnės už stock BC spyruokles – (mėlynos naujosios, juodos bc ir raudonas bomz koilas palyginimui).

20140227_182451

Stebėtinu tempu (nu visgi kiekvieną ketverto pakabos varžtą vadinu vardu ir pažystu asmeniškai) raztaškius priekį (tuo pačiu pažiūrėjus kaip gyvena šarnyrai ir guoliai (nu ten sausainukai, arbata)) ir surinkus koilus su kitom spyruoklėm vaizdas gavosi toks:

20140227_182417

20140227_190759

Okei, tiesos akimirka – išleidžiam domkratą – ktunx kaip žemai. Bandau domkratą ištraukt – bandykite dar kartą.

Voblia.

Pakeliu-pakišu lentą-nuleidžiu. Bandau ištraukt domkratą (jo, tą patį šūstrą uber-low). Nop.
Niiiichujasibe.

Pakišus antrą lentą, domkratas pagaliau išsiprašo lauk. Nustūmus mašiną nuo lentų – pasitinka toks vat vaizdas.

20140227_195125

20140227_194940

Vienu žodžiu – žemai. Biškį per žemai, nes galas smarkiai pakilo ir amortikas visiškai sėdi ant bump-stop’o. Taigi žaidimo dar laukia daug, bet pagaliau turiu tai, apie ką taip seniai svajojau – galimybes dar labiau sumažinti riziką pervažiuot ežiuką. Vargšai gi jie. Važinėja per juos visi. O aš nebent su bamperiu perpisčiau. Nugi vis šis tas, ane?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s