Nugi tai zdarova, pasauli.

Ochtublet kaip seniai nerašiau. Kodėl? Nes gausu kitos veiklos, garaže šalta ir šiaip – žostkai mėtaus tarp visų savo automobilinio pasaulio reikalų. Nu bet čia kaip visada, ane?

Nagi vagi, kas vyksta su kibirais?

Kostmosas stovi. Ir netgi jau ilgokai stovi. Greitu metu sužinosiu dėl vieno minimalaus moduko galutinės kainos, jei korta paeis – bus apie ką rašyt. Jei nepaeis – vistiek sugalvosiu kokį nors šūdą, apie kurį rašyt.

Žigulys nestovi. Nu amžius visgi. Ai, pala, biškį čia nukrypimas nuo temos gavosi. Važiuoja ans. Dažniausiai. Visai daily car’as pasidarė, kol jo daržovinis-troškininininis savininkas tūpai laukia sniego. O ir šiaip – sniego mes su žiguliu jau biškį matėm. Ir kokios išvados? O kad dabartinės padangos šūdas, dropo per daug (jo, pasirodo ir taip būna. Pats buvau šoke iki pašaknų ir krūminių dantų krūmų) o draiveris iš manęs nekažką. Nu bet šitą jau seniai buvom susidėlioję ir išsiaiškinę. Patys jūs negražūs. Išvados – dropo biškį mažinsiu, kad ir kaip prieš mano natūrą tas yra, pora itin gyvų sava eskimo s3 jau laukia (panašu kad ir dar pora surasta). Kas daugiau? O biškį nepatinka kaip jis važiuoja. Reiks ieškoti sliekų. Nafiga sliekai? Dedu viltis kad motoro parkės biškį linkusios į skolecifobija (ką? nežinot? sliekų fobija, neišprūsos jūs) ir išsirūkys pačios. Anyways – need snow.

20131211_143257

Teip, kas toliau? Ogi ketvertas.

Visi kas su manim trinasi ilgesnį laiką yra vienaip ar kitaip mano vokaliai-prievartauti apie tai, kokie achujenabitelski ratai yra Work CR01. Drąsiai ir be jokių abejonių – nu svajonių aliumo gabalai. Visą bėda – eina jie nx kokie anie brangūs. Ant kiek? O komplektukasas stabiliai 2000Usd. Yup. Dėvėti – o pradžiai suraskit. Tada irgi nx kokie anie brangūs. Taigi ką daryt? Nes jau krūvelė metų, kaip naktim man nesimiega (nurašau ir ant kitų psichologinių problemų, bet viltis visgi išlieka, kad grįnai dėl ratų) ir jau vienas kitas laiko vienetas, kaip aš bandau surast jiems alternatyvą. Alternatyvų, tiesą sakant – nemažai: Rota Kyusha (ale bet tik 7J, taigi niekam neįdomu), Chikara RS5 (parkės su shipingu iš už atlantų), Cades Blast (viskas kaip ir valio, bet skylių stygius truputį iškreipia originalų vaizdą). Ir vat taip šiandien pst – ir gerieji lenkai iš gausiai jdm’inės ratų kepyklėlės (nes čiūju bus minkšti kaip tešla (nu matot? taisaus. Galėjau parašyt ratų tualeto. Nes minkšti kaip š…. biškį nukrypau nuo temos) Japan Racing Wheel (skaityti su daug pš ir č kur tik įmanoma ir ne) pradėjo kept dar vienus legendinių ratų knock-off’us.

1467436_693760183968278_775220602_n

Taigi, kas man nabagui belieka – aiškinuos dėl galutinių kainų ir pareinat čia – Lenk Raking JR6 15×8 ET15. Vizija simple – turbūt tiesesni ratai, turbūt 195/50 gumos ir biškį funkcijos įpūtimo į ketverto forminį pasaulį. Nu arba 175/50 all around ir vnachui tą funkciją. Bus matyt.

Tai va. Feikinsiu kol pameikinsiu. O kas daryt, mums, nabagams.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Nugi tai zdarova, pasauli.

  1. karolis says:

    turiu r15 cončius neblogus. jei reiks.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s