Kaip pritraukti žigulį arčiau prie motulės žemės?

Kai tik nusipirkau E30, tikėjaus, kad mane praktiškai tuo pačiu momentu užvers jei ne kalnas, tai bent nemaža kalvelė pigių dalių. Visokių ten m-tech’ų, dropų, vairų ir panašaus petrolhead’o narkotikų. Atsidarius autogidą arba įvairius bnv mėgėjų forumus, vienas kitas skelbimas užkliūdavo už akių, taigi tikėjaus, kaip visad, kad bent jau dropą susirasiu “kai prieis iki to rankos”. Deja, kai pradėjau jo realiai ieškoti – situacija pasirodė kiek keblesnė – visuose skelbimuose esančios spyruoklės buvo išgraibstytos kaip pigios kinietiškos prekės kokio nors prekybcentrio “black-fraidėjuje”.

Gerai, kad turiu draugų, kurie pasirūpina mano ligomis – vienas senas geras bmwistas, užssimantis kone industrinio lygio kregždučių išretinimu iki pavienių dalių, pasiūlė man H&R spyruokles, kurios E36 žemino aina-nx-kiek. Valio, vadinasi, pagal mano tikslius “man-atrodo-bus-gerai ” metodo skaičiavimus – bus gerai. Pasiimu spyruokles ir pradedu džiugiai ardyti žiagą.

Dėl neįtin sudėtingos E30 galinės pakabos, keleivio pusės spyruoklė pasikeičia momentaliai. Judesys, kartu su jūsų kreivarankiu, persikelia į vairuotojo pusę. Pst pst ir stock spyruoklė lauke. But wait, there’s more! Jei nesat susipažinę su E30 galine pakaba, pasinaudosiu vaizdinėm priemonėm (ne, lėlės, ant kurios rodysiu, kur tiksliai mane nuskriaudė bnv – neprireiks). Šioje foto (atkreipkit dėmesį į linko pavadinimą. Ech, graži visgi ta fokiečių kalba :D), truputį aukščiau spyruoklės matosi toks metalinis “šūdas” (lets get technical here), ant kurio užsimauna spyruoklė.

Let’s go to ze next slide:

20131031_173058

O mano kitam triukui – priversiu metalinį “šūdą” nusiimti nuo kėbulo kartu su visa spyruokle. Biškį ten viskas papuvę. Nu-tu-blet.

Anyways, nesukdamas galvos, prisabačinu viską atgal, kad laikytųsi nors kiek ir primatuoju žeminančias spyruokles – galas paaukštėja kokius 3cm nuo stock. Nu-tu-blet-čiast-ftaraja.
Spyruokles gražinu jų savininkui ir pradedu galvoti, ką čia išžaginus pakaboje, kad viskas grįžtų į savo vėžias. Idėja kyla paprasta – eina nafig benvo dalys, be hondos geležies – čia nebus apsiieita. Taigi, paimu du civicinius atraminius ( atrodo kaip šitie apačioje – http://www.team-integra.net/sections/members/images/05615edf-5566-4d00-88ea-a84cddb16999.jpg ), nupjaunu jų viršų, kad gautūsi tokia metalinė lėkštutė (lėkštutė aišku iš jos nekažką, nes viduryje yra skylė. Nu nebent mėgstat valgyt nuo grindų. Pala, apie ką aš čia). Tai va, kiek galiu nuvalau rūdis, kad būtų prie ko lėkštutes privirint ir pradedu šį purviną reikalą. Aišku, mano kempas nekažką, metalo, prie kurio gražiai virintūsi irgi ne-fontanai, o ir šiaip, pas mane rankos auga ne visai iš ten, iš kur jūs tikėtumėtės, taigi galutinis vaizdas gaunasi toks –

20131120_112216 20131120_112156

Primatavimui sudedu gausiai supjaustytas (5 vienišos apvijos) priekines civico spyruokles ir keliauju link priekio. Viskas kaip ir valio – lėkštutė remiasi į daugiau mažiau sveikas stakano vietas, spyruoklė statosi į stock civic’o gumą ir gana tvirtai laikosi viršuje. Tereikia papjaustyt spyruoklės apačią taip, kad ji nesiremtų apvijo kampu. Simpl.

Priekyje pagal planą turi apsigyventi TA Technics spyruoklės, skirtos 6Cyl E30tam, kurį jos žemina 6cm. Pagal mano, vėlgi gausiai mokslinius skaičiavimus, 4Cyl žigulį jos turėtų žeminti silpniau, taigi  “bus gerai”. Pradedu ardyti priekį – galutinai atiduoda galus mano orinė pūška. Kita džiugi žinia – mano spyruoklių suspaudėjai šiuo atveju visiškai netinkami ir spyruoklės suspausti negaliu. Šiaip ne taip, naudodamas laužtuvą, plaktuką, domkratą ir besikaupiančią neapykantą spyruoklių suspaudėjams ir bnv inžinieriams – išsilupu vieną priekinį amortiką. Sužinau smagią naujieną – be pūškos, neįsivaizduoju kaip išardyti chulės amortiką, nes veržlė, užsisukanti ant štoko yra gausiai giliai pasislėpusi atraminiame. Taigi metodas “užsimauni kilpą (nesikari!) ir prilaikydamas štoką atsuki” – netinka. Taigi, arba burti spešal tools, arba pirkti naują pūšką. Variantas – antras.

Kadangi laiko pastaruoju metu pas mane – ne marios ir ne jūros, visa ši istorija nevaikiškai išsitęsia. Galiausiai randu momentą nuvažiuot į pamėgtąją Force Tools parduotuvę netoli Gariūnų ir nusipirkt naują pūšką (kuri, kaip vėliau paaiškėja, aina-nx kokia galinga). Anyways – su nauju, dar blizgančiu pirkiniu amortikai greitai išsiardo ir turim tokį vaizdą, lyginant su dropu:

20131118_105245

Pirma mintis – bus šikna. Antra  – ai, ne pirmą kartą. Trukteliu pečiais ir sukraunu visą šitą džiaugsmą. Renkant keleivio pusę, pamirštu kad mano pūška yra tiesioginė Halko palikuonė (net spalva žalia) ir nuraunu stabilizatoriaus tvirtinimo varžtą, ko pasekoje išmokstu vertingą pamoką – su mano pūška teks skaitytis, nes niutonų pas ją kaip pas kokius aštuonis civicus, o jei nori iškalt špilką iš stabilizatoriaus tvirtinimo – prireiks poros valandų, spaustuvo, keletos gražtų ir daug vaizdingų keiksmažodžių.

Anyways – šiaip netaip viskas pagaliau atsistoja į savo vietas ir žigulys šiuo metu atrodo taip –

20131120_132438

Kas toliau? Priekis truputį kristels, nes užsimaus nx-kokia-sunki-plieninė-dugno-apsauga (trademark pending), galinės spyruoklės keisis į kokias aftermarketines civic’o (variantą jau irgi kaip ir turiu). Ir bus viskas labai valio. Dabar tereikia sniego😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kaip pritraukti žigulį arčiau prie motulės žemės?

  1. Jau atspejai turbut kas says:

    Taigi bemeve geras automobilis🙂 ypac sukergus su honda.

  2. _marshall_ says:

    Del amortiko – gali deti maza galvute ant amortiko stoko (ten buna arba paprasta 8mm arba kazkoks sesiakampis isikisa i vidu), tada uzdedi ilga galvute ant amortiko verzles, ja suspaudi su cangem ir laikai, o ant tos mazos galvutes, kuri yra viduje, dedi maza terskle su prailgintoju ir suki. Dar vienas variantas, su cangem laikyt uz amortiko stoko palei atramini. Nu bet rezultatas aiskus – jeigu amortikas iki galo susispaus, atsisveikinsi su salnikais. Del suspaudeju, tai isardyti ju nereikia, stipriai nesauna – primini su koja, ir tiesiai is atraminio puses nelaikai ranku, veido ir kitu duztanciu daiktu. Galybe kartu tai dariau, dar kolkas gyvas. Jei dedi zeminancias spyruokles, daugeliu atveju org amortikai buna pakankamai ilgi, kad uzsidetu atraminis nesuspaudziant spyruokles. Ypac jeigu dedi kokias nors “gonda edition” arba “3 vijos ir 2 gumos tarp viju”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s