Mano blog’ui apie šūdus – vieneeeeriiii

Ta proga (arba šiaip, paskutinio šios savaitės šeštaidienio proga) esu gana girtas, tai turėsiu tik porą pastebėjimų:

– Prieš metus tai prasidėjo kai būdas nuleist dalį mano minčių apie mašinas iš FB į kažkokią apčiuopemesnę formą. Kas iš to gavosi? Mano fb vis dar pilnas mašinų. Ir dar dasidėjo blogas. Win? Why the fuck not?

– Blogas per metus surinko 40.000+ peržiūrų. Kas per mano kuklias akis yra maždaug šimtąkart daugiau nei nusipelnė. Seriously guys, neturit ką veikt.

– Blogas prasidėjo kaip bičo, kuris turi turbo foriką, turbo miatą ir turbo civicą postringavimų suvestinė. Ką turim dabar? Kostmosą, žigulį ir nu nors turbo civicą. Bet kuriuo atveju – pastovumu nepasižymiu. O ir nenorėčiau.

Istorijos moralas – keep doing shit. Kaip ir prieš metus, taip ir dabar jaučiu malonumą garaže laužydamas geležį. Ir vis dar – realiai be jokio tikslo. Man tiesiog smagu. O darosi panašu, kad smagu ir visiems trims mano skaitytojams. Taigi – keep retarding. Taikon pasaulį. Ryt, jei būsiu gyvas – bus istorija kaip coupe iš važiuojančios mašinos pavirto dalių papildymu įvauraus plauko hoMdoms.

P.s. Kaip ir sakiau – gėlių ir saldainių negeriu. Kitom formomis sveikinimus patys žinot kur priduot.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Mano blog’ui apie šūdus – vieneeeeriiii

  1. kristis says:

    kongratz! kyp raiting šūdus😀 Visiem daug įdomiau, nei tau atrodo😀 gal tuo pačiu būtų proga ir nufilmuot kažką, ne tik rašyt?😀

Leave a Reply

