Džiza vs. e30 0:1

Iš aplinkinių žmonių kažkaip teko susidaryt įspūdį, jog visiems labiausiai patinka mano pasakojimai, kuriuose man visapusiškai nesiseka. Suprask dabar, ar tai dėl mūsų lietuviško M’entelekto, ar tiesiog ten atsiskleidžia vaizdingiausia mano šnekta, čia jau ne man spręst, bet kai jau galit suprasti, istorija laukia abi-kairiarankiška.

Taigi, kaip jau rašiau praeitam poste, E30 a.k.a žigulys laukia technikinės. Deadline’as – rytojus, kitaip sakant trečiadienis, o taip jau gavosi, kad nemažai daliai numatytų darbų turėjau tik du vakarus garaže. Taigi – pradėkim nuo teorijos:

Teorija tokia – bnv yra labai techniškai kietos ir iš labai stipraus vokiško plieno pagamintos mašinos. Realiai gesti nėra kam, o jei ir genda, tai susitvarko labai lengvai dėl dviejų priežasčių – visų pirma bnv suprojektavo uber-anal-preciziški vokiečių inžinieriai ir visų antra – kadangi vokiškas plienas nerūdyja – ardosi viskas taip pat preciziškai kaip ir susirenka. Right? Wrong. Chuj.

Tą dalį, kurioje krapštinėjau E30 priekį – praskipinkim. Nieko ten įdomaus. Nu uždėjau naujas stabilizo įvores (nu tik biškį netiko ir nu tik koke valandą dėjau jas) ir traukes. Nu ir tada persikėliau į galą. Kadangi žigulio rankinis neveikė NU VISAI, sugalvojau nusiimt diskus ir apsižiūrėt kas namelyje gyvena. Okei, nusiiminėju suportą – pst-triokšt-blet-keberiokšt – ogi nulūžta suporto lankelio varžtas. NU PATS PIRMAS VARŽAS KURĮ PRILIEČIAU. Tie priekyje nesiskaito. Nu okei, pripažinsiu – varžtai pas vokiečius – kieti (bent jau ta dalis, kuri nenulūžo :D) Bent jau kietesni nei VISI mano grąžtai. Tai nusprendiu po dviejų valandų savęs, drėlės ir grąžtų kankinimo – varžto išgręžti nepavyksta. Kadangi visas šitas smagus pasiprievartavimas su žiguliu užtrunka jau ir taip daug ilgiau nei planavau, spjaunu į viską, įsimetu lankelį kaip pavyzdį į bagažinę ir nusprendžiu vyniotis meškeres. Jo, garaže užmesti meškeres keistoka, bet nu kuris mes be keistenybių. Malonaus atsitiktinumo dėka susitinku poną Modę, kuris po šios liūdnos istorijos gyvos interpretacijos pasiūlo grąžtą kitą dieną išgręžt ant staklių. Už ką – tikrai labai didelis ačiū.Grįžtu namo, pasidarau vakarienę, pažiūriu top gearą – tą kur jie varo per afriką, man atrodo einu paš… Pala, apie ką aš čia? Ai jo, tas gi nugi žigulys. Tai va, fast forward to ze tiudei. Pasiėmęs visą gražų iš pragręžtą lankelį (netgi nusmėliuotą!) ir užsipirkęs naujų piktų wurthinių varžtų vėl atlekiu į garažą. Okei – nusidažau lankelį, pakabinu jį džiūt ir kol šis neįtin greitas ir įdomus procesas procesinasi – pradedu ardytis kitą pusę. Patys manau suprantat, kai ateina kalba apie sėkmę automobiliuose – dažniau esu linkęs būti pesimistu – kitaip sakant – jei vienos pusės varžtai lūžta, kitos pusės varžtai bus lygiai tokie patys ********* (įdėkite savo mėgstamą keiksmažodį čia). Nu to ir pradedu – pasiimu savo seną gerą draugą Varą Toką, ir su baime akyse ir kelnėse suku varžtus. Ir spėkit kas nutinka?

Ot ir ne. Abu atsisuka. Afifisau.

Ir tos akimirkos pakylėtas nuimu suportą irrrrr – nuo vienos kaladės nukrentu feredas. Nu tu blet. Akimirką apsvartau remonto galimybes – duct tape’as, zateškės, kramtoma guma ir snarglys. Future seems grim. Čiumpu ragelį, skambinu VISUR – NIEKUR nėra. E36tam? Kiek nori. E30? A tu durnas? Galiausiai iš nevilties, jau užsisakęs Intercarse kalades, kurios turėtų atvykti tik ryt ryte ir iš ėsmės taip sugriaudamas visus savo planus, nusprendžiu pasigooglint kur dar jos galėtų būti. Vo, autoaibė. O kodėl gi ne autoaibė. Pasuku – yra. Pusvalandis – yra garaže. Pasirodo kartais ir man sekasi. Okei, susirenku stabdžius iš kurių, tiesa, vakare testdrive’indamas išgirstu keistų garsų, pasireguliuoju faras, prisivirinu (kaip visada baisiai) trūkusį laikiklį duslintuvui, apsitvarkau dar keletą smulkmenėlių ir vat visas paslikas guliu lovoj ir rašau šitą nesamonę.

Moralas? Realiai nieko ypatingo ir naujo – nulūžęs varžtas ir lieva kaladėlė. Bet tuo pačiu – krūvelė  naujos patirties, naujų žinių ir nevisai beprasmiškai praleistas vakaras (nu-du). Kas toliau? O ryt kažkaip prasivarau TA, dar turėčiau gaut dropą galui, tuo pačiu pagaliau pasiimtos špilkos ratams – žiūrėk, gal kitą savaitę žigulys jau ir atrodys visai nieko.

Tai tiek.

P.s. Aš dabar galvoju – o teoriškai, varžtas gali būt pydaras? Nes labai aš jį nuoširdžiai tokiu išvadinau. Vat sėdžiu dabar ir mąstau😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Džiza vs. e30 0:1

  1. arnasd says:

    realiai 30min darbo ir pilnas puslapis teksto? huehuehue

  2. Randomize it says:

    O dabar posto apie T.A. laukiam… Kaip “draugiski debilai” taves nepraleido😀

  3. Algirdas says:

    Ar praejo TA ziagas? Back in the game, dziugu skaityt🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s