Aišku, frazė jau tampa nuvalkiota, bet…

…ruošiu roges. Aišku, visiems, kam su mandrais-sparnuotais lietuviškais frazeologizmais sunkoka – suprask – ruošiu mašiną žiemai.

Ne, apie akumuliatorius, oro padangose keitimą iš vasarinio į žieminį ir langų apiplovimo skysčius – nekalbėsim.

Visų pirma – kosTmosas kaip ir būtų visiškai nebloga mašina žiemai. Kažkokia tai ten stabilumo kontrolė, modernus abs, naujas akumuliatorius ir visgi maža loterijos “užsikurs/neužsikur” tikimybė. Bet dar pernai žiemą, kai kartas nuo karto Miata važiavo – buvau sau pažadėjęs, kad nu jau kitą žiemą reikia nusipirkt galu varomą mašiną, kurią nurašius į bordiūrą – dalių pavyktų surast daugiau nei vienoj vietoje per visą Lietuvą.

Okei, tai jei jau mašina žiemai – gal biškį būtų ir prabanga ją palikt tik šėrimui (kosTmosas gali ir garaže pachillint). Taigi reiktų nevisai lavono. Pasidėlioju biudžetą – tarkim iki 3k Lt. Ką turim skelbimuose – milijoną lavoninių e34 ir e36tų, keletą volvų ir saujelę visokių egzotikų. Blet.

Skelbimus sekiau kokį menesiuką – situacija vis aiškėjo – teks imti e36. Kodėl? O iš nemažos pasiūlos tikėtina surast vieną kitą “pusgyvį”, o ir e34 man visai ne prie širdies. Tuo pačiu – su viltimi vis pačekindavau e30tus – vaizdas liūdnokas ir tai suprantama – jei variantas nors kiek vertas dėmesio – jis trokštamas gana nemažo žmonių rato. O ir šiaip – e30 viena tų retų mašinų, kurią atrodo mėgsta kone visi. Tarp jų – ir aš.

Ir bežiūrinėjant skelbimus už akių užkliuvo violetinis e30 touringas. Kaina – telpanti į biudžetą, bent iš išorės neatrodantis numarozintas (nei vienos neoninės lempos ar xennonų!) ir su įswapintu 1.9 e36 IS motoru (kaip vėliau išsiaiškinu – motoro pardavėją puikiai pažystu ir motoras tikrai turėtų būti gero stovio ir teisingai įdėtas). Nu kaip ir valio. Varom pažiūrėt.

Nuvažiavus sutinku matytą veidą, kuris pasirodo dar ir mane žino – gera pradžia, mašiną pirkt iš daugiau mažiau žinomo žmogaus visada daug smagiau nei kokio nors per petį nervingai besidairančio “palostkinio”. Apeinu ratą, paspardau padangas, pravažiuoju – daugiau mažiau viskas vietose. Pardavėjas pasitaiko tikrai nuoširdžiai talkovas – pasiūlo kurį laiką pasivažinėt ir viskuo įsitikint. Taip ir padarom. Kitą dieną Molotok servise pasikabinam žigulį (kažkaip greitai prilipo pravardė. Kodėl žigulys – pasidaro aišku tik įlipus į mašiną ir įkvėpus) ant keltuvo. Apačioj vaizdas – niekuo nenustebina. Dugnas +- švarus, yra keletas rūdelių, bet pats suprantu – mašinai 20 metų (iš kurių 10 ji rieda Lietuvoje) ir visgi kaina – nu ne milijonas. Pernelyg neišsipisinėdamas (pačiam keista) kitą dieną susitinku su savininku ir pabrazdinus tušinuku suvokiu vieną dalyką.

AŠ NUSIPIRKAU BMW.

Thafak, kai pagalvoju. Po lyg ir keturiolikos ar penkiolikos stricktly japoniškų mašinų – vokietis. Greitai patikrinu vieną mitą – žinokit, visgi pas juos posūkių rankenėlės yra. Ir netgi veikia. Taigi – ką aš nusipirkau?

– Pliusai – pusėtinas kėbulas, per kurio grindis neturėčiau iškristi. Kaip ir neblogas motoras. Neseniai tvarkyti stabdžiai (priekyje ATE raižyti diskai. nu malonu, nu). Žigulio kvapas. Neržaveikos išmetimas. Truputis zip’o (didesnis radiatorius, termo-mova (čia toks ventiliatorius, aš ir pats nežinojau). Nežinau, priklauso jam ar ne, bet diskiniai stabdžiai gale. Vo, Apex’i power intake sausas filtras! 😀

– Minusai – Greičiausiai praleidžiantis tepalą alkūninio salnikas (jo, tas kur už smagračio). Minimalaus prisilietimo prašanti pakaba. Paplyšusi oro paėmimo gofra. Duslintuvas , besiplakantis į kėbulą. Trūksta keletos smulkmenėlių salone ir išorėj. Ai ir labiausiai užpisantis dalykas – TA baigiasi rugsėjį.

Taigi – all-around, pusė bb (kaip ten sakot? poliglotas?). Iškart pasidėlioju kas žigulio laukia, neskaitant minėtų minusų prasprendimo –

– Ilgos špilkos (because fuck ratų varžt’s), balti 8J (et bus 10 arba 5, bus matyt), kurie buvo matyti ant 5gen coupe, kažkoks dropas (o ko jūs tikėjotės?), nardis+bimarco cobra (because jdm and reiskar and standartinė sėdynė paplyšus), dugno apsauga (buvusio savininko priedas į zipą, why not?) ir žinoma – kokiu nors būdu priversti abu galinius ratus suktis vienu metu. Metodą nustatys finansai 😀

Sekanti dilema – dėtis dujas ar ne. Nes coupe yra įpuškiminė įranga, kurios nemaža dalis galėtų persikraustyt į žigulį. Čia irgi bus matyt, nes jei ir dėsiu dujas – tai pats, nes tiesiog įdomu. O jeigu jau ir dėsiu – reikės rimtai apsvartyt kas labiau apsimoka, ar važinėt pigiai ant dujų, ar vežiotis bent du didelius gesintuvus. Visgi, pasikartosiu, dujas dėsiu pats, o blogo pavadinimą ir patys žinot.

Tai vat toks vat reikalas. Kad negalvotumėt kad vėl girtas kažką sapalioju – itin tamsi žigulio foto:

IMG_2947

P.s. Taip, treningus jau užsisakiau. Laukiu pristatymo.

P.p.s. Taip, žinoma kad dėsiu xennonus į atbulinį ir peleninės apšvietimą.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Aišku, frazė jau tampa nuvalkiota, bet…

  1. Randomize it says:

    Kiek deziu alaus reikejo, jog apsisprestum pirkt BMW? 😀 BTW: agidz, atsibodo laukt playlisto.. ;/

  2. kristis says:

    Sveikas atvykęs į naują pasaulį 😀 Tik man įdomu, ar ta pati vargšė bimarco cobra kėdynė per visas mašinas eina ar tu jų visą sandėlį turi? 😀

    p.s. nepamirštam mėlynų ledų ant kapoto.

Leave a reply to dzizajdm Cancel reply