Part tiu – The žemas-klišas-epopėj.

Vienu žodžiu – buvo taip. Ilgą laiką ketvertas buvo linkęs žymėti savo teritoriją. Kadangi tai mašina gana pasikėlus – jis buvo nusprendęs, kad visur, kur bevažiuotų – teritorija jo ir niekieno kito. Žymėdavo jis ją įvairiai – važniausiai baltai melsvu dūmu a.k.a. džinu, tuo pačiu tepalu (skystąja forma), o smagiau pasivažinėjus – net ir antifreezu. Žinoma, kai mašina švelniai tariant nekasdieninė (o pastaraisiais metais grįnai ChillNGrill+FastLap Showoffinė😀 ) – tas kaip ir labai mano gyvenimo netrukdė, bet aplinkiniai, kurie kartu važiuodavo į renginius (ypač iš galo) buvo bepradedą mėtyti į mane visokius necenzūrinius daiGtus.

Anyways – laiko pasikrapštyt prie šitų problemų – iš ėsmės turėjau kone savaitę. Šiuo momentu galit mintyse spėt, kiek dienų nuo pirmadienio iki penktadienio (kelionės į Chill N Grill Zarasuose) užtrukau.

Taigi, prasidėjo viskas gana paprastai – iš važiuojančios mašinos ketvertas greitai pavirto dalių krūvele skirtinguose garažo kampuose.

2013-07-01 22.02.48 2013-07-01 22.02.57

Pagrindinė viso žito grandiozinio pasipsimo priežastis – įtariau kad visas dūmų šleifas susijęs su prapūsta galvos tarpine. Vistik ir antifreezo dėl nieko kito kaip ir negalėjo varyt lauk. Prieš lupant galvą, pagalvojau kad tuo pačiu bus proga nušlifuot išmetimo koliko flanšą, nes ties 1-2 cilindrais jis šiek tiek pūtė pro šalį. Tuo pačiu – nusprendžiau susitvarkyt turbos adapterio flanšus, o kad jau buvo nulupta turba – susitvarkyt leakinančius tepimą/abratkę. Ai nu tai tuo pačiu ir turbą patikrint. Ai nu ir žinoma visokius chamūtukus pasikeist. Bet tai gal dar ir veržles? O tai tuo pačiu priklausytų ir freezą su tepalu…

Kažkaip čiūju, kad supratot bendrą vaizdą. Iš simple galvos nulupimo “prie-to-paties” sugalvojau iš ėsmės atsinaujint viską kas susiję su turba ir aplink ją. Ačiū Lietuvos Draudimui, kuris netiesiogiai pasponsoriavo šitą make-overį😀

Taigi – savaitės pradžioj galva, kolikas ir adapteris buvo Asveloje, turba pas poną Modestą, a.k.a.turbų dievą, galvoje uber ilgas dalių sąrašas. Kaip ir simple stuff – susipirkt dalis, pasiimt geležį ir surinkt viską atgal. Right? Fig. Wrong. Belekaip.

Ir žinot kodėl? O vis iš tų maksimalistinių gerų norų. Matai sugalvojo jis viską gražiai padaryt. Bet rankos tai vis dar iš šiknos auga. Anyways – nusipirkau ir Wurth’o visas naujas špilkas ir naujas varines veržles. Tipo bling and function. Jo, tai vat taip pas mane nebūna. Pirkau špilkas pagal anksčiau buvusį pavyzdį – į koliką susisuko – no prob. Į turbos flanšo adapterį – vieną įsukau, besukant antrą – čpong. Nūlūžo. Pydarastas, pagalvojau aš. Kodėl špilka pydarastas, paklausiau irgi aš. Nu tipo nes galą su galu suduria. Atsakė – nepatikėsit – aš. Tyliai pasijuokiu. Nu tipo kukliai – iš savo bajerių juoktis nevalia.

Okei. Pisu į senukus, prisiperku sriegpjovę, sriegiklį, grąžtų ir kito malonumo. Išgręžiu ir sutvarkau 9tos klasės (nu tipo geografijoj jau raukiančią, taigi nachui pasiuntus nepasimes) smeigę, prasriegiu, to paties laukia ir visi kiti sriegiai (nes nu chuuuuj znajet, bet jie nedraugauja su mano naujom smeigėm. Kuklūs tipo. Socially ankward). Kai rašai – atrodo ne parkė. Kai sėdi ant betono, tarp batų įsispaudęs flanšą ir cypdamas sriegi naują sriegį – atrodo biškį kitaip (Tomai, kai grįši, vpzdu – aš nuvairuosiu, bet davai atsivežam spaustuvą?). Anyways, po cypimo, kurio pavydėtų Mintye kaladėlės, visie sriegiai – ledas. Galva – ledas. Nauja tarpinė – ledas, visur visur visur (nu tipo ne tik ant tarpinių, bet ir ant rūbų, šnervių, akių, sienų ir grindų) – purškiamas varis. Visos senos paranito tarpinės – lauk. Visur vietoj jų – naujos, metalinės, išmirkytos (nu sau tai negaili. Nu) varyje. Vienintelė downpipe’o – paranitas su kevlaru ir metalu (jeeebat technologijos). Tuo pačiu – naujos tepimo ir abratkės tarpinėlės, abratkė išvis naujai išgimdyta pro visus galus (jo, galit mane vadint tėčiu, nors plia – yra jau kas taip ir vadina :D). Už daugumą šitų momentų – ačiū Moooodei.

Jei jau dėkoju Modei – ne mažiau vertas paminėjimo ir turbos perrinkimas realiai iš nieko. Nu tipo gerų norų. Retųjų afrikos savanos rudūjų voverių ašarų. NIEKO. Jo, žmogus turbas pažysta geriau, nei aš savo abi kairias letenas. Jei ne jis – Chill N Grille ketvertas būtų patapęs atmosferiku. Seriously.

Taigi – naujos tarpinės, naujai nutekinti flanšai (visi). Nauji chamūtai, naujos špilkos, ainajosnx, naujos veržlės. Kaip tas atrodo? O vat taip:

2013-07-02 21.59.38 2013-07-04 16.48.34 2013-07-02 21.58.10

Nagivagi. Kai visos dalys mėtosi po ranka – lygiai po kokių 18 apsilankymų Lirostoje (jo, kai tave parduotuvėje pasitinka žodžiais “vėl tu blet čia” – suprask – per dažnai), senukuose, bažnyčioje ir Vynotekoje (nervai patys nenusiramins) – galima pradėt viską surinkinėt. Jei nemeluot – galvos tarpinę keičiau savo jėgom – pirmą kartą. Ir to niekaip nebūčiau padaręs be Hemio, kurį, esu įsitikinęs, kad esu užpsęs iki gyyyyvo kaulo su savo šūdais, bet eilinį kartą lenkių galvą už skillsus ir kantrybę! Pradedam kraut šrotą į vieną krūvą.

Ir tarp kitko – atsiminkit totalizatorių – spėkit, kelintadienį sukasi paskutiniai varžtai?

“Aštuntadienį blet, pasakok kaip žmogus”

Chill, nesipykim. Penktadienį. Tą pačią dieną, kaip ir kilimas (ne tas kur ant grindų, o tas kur į viršų) į Zarasus. Anyways – viskas susirenka gražiai, supilu skysčius, pakūrenų pusvalandį – sausa. Nei dūmų, nei lašėjimo. Victory, right?

Wrong. Visos kelionės metu – paranojiškai jaučiu tepalo kvapą. Iš paskos važiavę dievagojasi kad tepalu nesmirda (nors kai manęs pultų klausinėt apie kvapus, kažkoks debilas kruvinom akim ir tepaluotom rankom – jei bogu sakyčiau kad kvepia rožėm). Po kelionės (čia tipo biškį fast forward, dar pargrįšim trumpam) – pastebiu kad leidžia alkūninio salnikas (nutukūrva), kažkiek rasoja karterio varžtas ir pavarva pro abratkę, musiet būsiu lievai priveržęs. Paveržiu ką galiu paveržt, dar pasitrinu po miestą – atrodo su abratke ir karterio varžtu – praplaukėm. Vienu žodžiu – techniškai, progresas belekoks. Boostas neleakina, freezo nevaro, tepalas blogiausiu atveju – išvarva. Vienu žodžiu – kaip ir verta nervu, jėgu ir litų. Bent jau mano mažam kreivam pasaulėlyje.

Okei, kaip Chill N Grillas? Aukštam lygyje. Kadangi teko prisidėt (minimaliai) prie organizavimo – aišku, klausimų buvo, bet manau tolimesniuose renginiuose progresas bus toks pats akivaizdus.

Tuo pačiu – pagėrėm, pašnekėjau šūdus, pasimaudėt. Chill N Grill vienu žodžiu. ‘N Talk Shit.

O pabaigai – kas laukia ketverto? Pačiam aišku, kad jo neparduosiu. O tolimesnių darbų sąrašas – vis pildosi. Taigi manau kad priklausomai nuo renginių – rudenį laukia dar didesnis make-overis po kapotu. Reiškias – fig znajet kiek sulaužyto metalo.

O kol kaupsiuos kosmoso epopėjai – teks pasitenkint visokių talkovų fotografų kadrais, kuriuose įamžintas žemas-klišas. Pys.

1064830_598632020158283_1989830950_o 1064867_379128282188728_66207295_o 1072658_683962658285883_1462824773_o IMG_0659 1039604_642902685721267_1449582212_o 1039655_610989522269001_2018326101_o 1048003_598632210158264_153334494_oP.s. Tarp kitko, jaučiasi kad pusę teksto rašiau biškį padegustavęs Žubrovkos? Jei patiks – visada rašysiu girtas😀

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Part tiu – The žemas-klišas-epopėj.

  1. kristis says:

    Eiliniai garažo džiaugsmai😀 yra planuose tolesnis the žemo-klišo išorės “gadinimas”?😀

    Degustavimas jaučiamas, tik paekspermentuok dar su kiekiu😀 bet kaip (turbūt) pirmam kartui visai gerai🙂

  2. Osvaldz says:

    Jo, blyn, ilgai reikėjo ješkot, kad parašyt, jog skaito daugiau nei trys asmenys šį blog’ą!!!
    Tęsk taip ir toliau, nes bais įdomu.
    Osvaldas

  3. Randomize it says:

    We love itz ;oooo

  4. old school honda fanatikas. says:

    Mano klaikiai subjektyvia nuomone graziausia Honda ant lietuvos zemeles ir tikras idealas. Nedrysk vel bandyti parduoti Dziza. Niekas kitas be taves sito kibirelio tokiam lygyje neislaikys😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s