Nauja manija

Ta proga, kad iškeliavo miata (šitą sakinį skaityt reiktų kaip “NUBLETPAGALIAUDINGO”), naujo daily pirkimas – pasidarė truputį realesnis dalykas. Aišku, kaip visada – negaliu net svajot, kad turėčiau visus pinigus, kurie tam reikalui turėtų būt numatyti ir kaip visada – kol jie visi “susivaikščios” – gali ir kita žiemužė ateit😀

Bet, kaip visada – mano durnas protas dirba savo darbą. Ir kol mintys Entensyviai drimba pro visus galus, velnias žino kodėl ir už ką nuklystu į kažkokį enterneto kampelį, kur pamatau šitą vaizdą –

timthumb.php

Ir žinot kad baisiausia – vienintelė mintis, atėjusi į galvą – FAK YE! Puolu į gidus/pliusus. Aiiiii nu. Vienas elementas. Ir tas kažkoks lenkiškas ir už brangiai. Okeeiiiii – mobile.de – trys elementai😮

Kadangi esu užsimaskavęs (ir tai so-so) hipsteris – man patinka dalykai, kurių nerasi ant kiekvieno kampo. Ir elemento retumas – man yra pliusas (nu čia kol nereik iškot kokios pvz kėbulo dalies). Jo išvaizda MAN – nereali. Jo nenusakomas paprastumas, ir kampuotas snukis – gali būt tai, ko man seniai norėjosi.

Aišku, pasisakau iš karto + ratai, dropas. Tai turėjo būti pasakyta😀

Į kitą pusę atsidarančios galinės durys, jokio nereikalingo šūdo salone, K24 ir kitose hondose matyta pakaba – nu kolkas viskas okei.

Ir žinot baisiausią dalyką – YRA pakankamai realus variantas įsigyti šitą kampuotą nesamonę. Aišku jei rasim bendrą kalbą su savininku.

Galit akmenim pradėt mėtyt dabar, bet man keletu aspektų šitas reikalas priimtinesnis nei 03+ Legasiai.
Blia, matyt ne veltui mane vadina daržove😀 Bet kuriuo atveju, ačiū dievui, kad paprasti žemiški popierėliai mane stabdo, nes būčiau daržovė dėžėje. Džiza-The-Sufasuotas.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Nauja manija

  1. ss says:

    kiek tau rytu toks dziaugsmas?😀

  2. Klaidas says:

    Super mašina😉 kekeiviai sedi kaip kino teatre gale aukščiau, gali nueit i gala pamyšt bevažiuojant :DDDDDD

  3. BRB says:

    O jei niekur neskubi, gal pasidairyk JAV aukcionuose? Ten paimt elementa gan padoria kaina galima🙂

  4. dzy says:

    Jei tokio tipo masinas ziuri, kaip tau Scion XB? Variklis Toyotos, pakabos irgi nemanau, kad kuo skirsis. Tik tiesa neziurejau kiek Element`as kainuoja.

Leave a Reply

