DžiZa, the didest aliektryk

Pradėkim nuo džiugios žinios – Miata kuriasi. Nu tipo visai kuriasi. Čiūju net važiuot galima būtų.

Aaaanyways, jei nelabai skaitot šitas nesamones, kurias aš kartas nuo karto rašinėju – viskas prasidėjo nuo to, kad sutvarkius Miatos pakabą ir vairo kolonėlę – sugalvojau kad reiktų pradėt bendraut su Megasquirtu, pagrinde dėl žvėriško enrichmento, kai Miata kūrėsi šalta.

Ta proga – toks pats retas vaizdas, kaip ir žaliasis dzūkijos šikšnosparnis – važiuojanti miata:

2013-02-01 11.24.45

Nusipirkau laidą, gavau trumpą instruktažą, pažaidžiau su enrichmentais, nežinau ar būtent su tuo, bet variklis pradėjo trūkinėt, kol galiausiai pradėjo gest, sunkiai kurtis ir galiausiai užmušiau akumą. (Kaip vėliau paaiškėjo, keletas ms’o nustatymų buvo nu visiškai į pievas). Pastebimas prikolas – žvakės šlapios. Išsuku žvakes, leidžiu viskam išdžiūt – kitą dieną susuku žvakes, suku raktą – nulis emocijų. Siurblys nesudirba, ms’as neįsijungia. Biškį nutirpsta apatinė kūno dalis su visais prikolais. Jungiu tiesiai pliusą prie ms’o – diodai užsidega, apatinėje kūno dalyje pargrįžta gyvybė. Nu ir tada pradedu viską iš eilės drąskyt, parintis, panikuot, grąsint miatai išardymu, nulinčiavimu, ketvirčiavimu ir man atrodo netgi kastracija – kad jau iš manęs elektrikas joks – jokio tolko, pažiūriu porą dalykų su testeriu – nu testeris man atrodo veikia, ties čia kompetencija baigiasi. Tada kokia savaitė apatijos. Su mintim – aina ji nx, tegul pati susitvarko. Praeina kuris laikas – kaip bebūtų keista pati ji neužsikuria. Oh well. Galiausiai pasikviečiu elektroj raukiantį žmogų, kuris atranda tą vienintelį saugiklį, toje mažojoje tamsiojoje bybis-žino-kur esančioje saugiklinėje, kuris nukepęs. Pasijaučiu kaip blondinė, važiuojanti pas dylerį kad jai išpurtytų kilimėlius. Nu bliAt. Neradau nukepusio saugiklio. Nenubliaaat. Anyways – žmogus raukiantis elektroje (ačiū dievui) tuo pačiu raukia ir ms’uose, taigi pažaidus su setingsais – miata kuriasi kaip dar niekad nesikūrė, ant kūrimo ir šalto neperpylinėja, enrichmentai vis dar didoki, bet čia jau galima bus pasižaist pačiam.

Taigi, long story short – dirba. Galima toliau pstis😀 Juolab kad šiuo momentu ji atrodo taip –

2013-02-19 21.00.39

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to DžiZa, the didest aliektryk

  1. Algirdas says:

    Tai prancuzas perdege noru ir nebeperka miatos? Tau gal ir galvos skausmas, bet skaitytojams tai tikrai gera doze dziaugsmo suteiki😀 Keep it up and don’t give up!😀 But smagu pamatyt zieminio-kovinio rudujimo progresa! Peace

  2. dzizajdm says:

    Su prancūzu labai viskas paprastai – parduodant mašiną į Prancūziją, ypač jei tai USDM’as – jiems reikia vadinamojo COC – Certificate of Conformitį. Kitaip sakant – smagi serija sertifikatų, kuriuos gaut Lietuvoj – praktiškai kainuos daugiau nei mašina😀 Pasirodo – Prancūzija šiuo atveju pagarsėjus kaip ypač arši valstybė… Laukiam kitų variantų🙂

    Dėl dziaugsmo dozės – tam ir rašau šį blogą, kad pats ir skaitytojai galėtų pasijuokti🙂 Ir labai smagu kad kažkas visgi ir juokiasi😀

    Dėl žieminio – manau, kaip tik sulauksiu overfenderių, bus nemažas rašinėlis apie jį🙂

  3. kristis says:

    Prisidesiu prie pagyru, tikrai smagu skaityt😀 na ir siaip palinket susidraugaut su mazda, butu smagu normaliai kur nors vaziuojancia pamatyt🙂

    • dzizajdm says:

      Ačiū! Na, matysim kaip gyvenimas duos. Dabar priority no1 – normalus daily, tai jo paieškų metu jeigu kažkas susidomės miata – manau visai realu kad ją perleisiu. Bet kaip sakoma – jei ne tai ne, trumpinsiuos gyvenimą toliau :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s