Prisirišimas prie geležies

Ta proga, kad kątik pakūriau skelbimą miatos pardavimui, pats sėdžiu ir galvoju – kaip čia yra, kad foriką (kuris man irgi suvalgė nemažai pinigų ir nervų) ir miatą pardavinėdamas esu visiškai skirtingų nuotaikų? Foriko nenorėjau parduot ir žodis “ne” ant liežuvio galo buvo iki pat paspaudžiant rankom su naujuoju savininku. O vat jei kasnors pasuktų ir pasakytų, kad perka miatą – nu net nesumirksėčiau ir sakyčiau SOLD!

Aišku, nei viena mano turėta mašina tiek laiko nepraleido remontuojama. Gal čia rimtai kokia mašinos siela ar kažkokia karma? Gal tame visos nesėkmės kad pirkau jau bombintą mašiną? (ko nu jau tikrai tikrai niekad gyvenime nedarysiu. Sugadint kažką galiu ir pats, nereikia svetimų kasiakų😀 )
Istorijos moralas – pirkit miatą ir padarykit mane laimingu. Rėkauju kad mažiau 10k nebus, bet manau visi suprantam kad tai yra melas😀

http://www.autogidas.lt/mazda-mx-5-miata-kabrioletas-1996-0124335009.html

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Prisirišimas prie geležies

  1. Algirdas says:

    Sveikas. Nelb turiu tavo kitu kontaktu tai tenka per cia rasyti. Tu, kaip miatu specialistas, gal isivaizduoji koks variklis idetas i oranzine miata is sito video ? : http://omgdrift.com/video-dopeness-team-omgdrift-at-irwindale/ nes , pagal mano ribotas zinias, tai net neatrodo , kad turbina joje butu, o kazkoks lyg V8. Na ir siaip manau, kad video patiks🙂 Sorry uz OT

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s