Kai abu nykščiai rodo į tą pačią pusę

Sveiki!

Pradžiai – esu Gediminas, kuriem nekuriem gal jau pažystamas kaip Džiza. Turiu baisų įtarimą, kad esu nepataisomas automobilistas, tuo pačiu pats puikiai suprantu, kad nesu ypatingas auksarankis (hence the blog name). Mėgstu krapštytis, dažnai į kai kuriuos darbus puolu strimgalviais ir pridarau klaidų, kurias pats po to ir turiu spręsti. Taigi šiame bloge galite pamatyti daug “užkniso iki negaliu”, “vėl nulaužiau varžtą”, “surinkau mašiną ir dabar neberandu katino” pobūdžio postų🙂

Pagrindinė blogo sukūrimo priežastis – pats pajutau kad mano facebooko puslapis pasidarė tarsi mano auto-blogas, taigi kodėl nesutaupius mano draugų-neautomobilistų nervų ir tiesiog neišsikėlus ten, kur tokiems dalykams ir priklauso?

Kas čia vyks? O pagrinde mano trijų galvos skausmų ( 89′ Civic Turbo, 96′ Miata Turbo ir 99′ Forester Turbo) aprašymas. Darbai, sėkmės, nesėkmės, vizijos. Tuo pačiu – viskas kas mane įkvepia, domina ir patinka iš keturių ratų pasaulio.

Pradžiai tiek, tikiuos Jums patiks, tai ką skaitysite, o man tai bus puiki erdvė išlieti mintims, kai šios nebetelpa į galvą.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kai abu nykščiai rodo į tą pačią pusę

  1. Ramoška says:

    Kada deginsi Miatą?

  2. Remigijus says:

    Puikus blog’as su puikiu rašymo stilium! reiks nominuoti kokiuose blogų rinkimuose🙂

Leave a Reply

