“Garažas” arba odė japoniškom skardom

Taigi, trumpai apie šio blogo pagrindinius herojus – tris ne pirmos jaunystės japoniškus kibirus.

Iš trijų seniausiai mano rankose – mano ištikimasis 89′ low n slow but still turbo 4Gen Civic’as, dažniau mano nusakomas paprasčiausias kaip “ketvertas”. Kaip neperseniausiai išsireiškiau – biškį dropo, kreivi ratai (kuo nesunkiai galima įsitikinti pažiūrėjus  į headerį). Pernelyg su jo istorija dabar neišsiplėsiu, bet mintis tokia – form>function.

Antrasis temos herojus – daily soccer mom Forester S-Turbo. Teorijoje – talpus, pravažus, salyginai ekonomiškas “visureigis”. Praktikoje (suprask – mano kreivose rankose) – dujinis universalas su ratais, didesniais už paties the Palt. O kas baisiausia – dėl nelemtų Mighty Car Mods iš manęs sulaukiantis vis didesnio dėmesio ir nesamoningo noro “gadinti” vienintelę mano turimą mašiną, kuri turi nors kažkokių paralelių su realių pasauliu.

Ir paskutinis blogo herojus… (nors žodis hemarojus čia tinka daug labiau) Mazda Miata Turbo. Mašina sudeginusi maždaug didžiają dalį mano nervų, suvalgiusį paskutinius mano centus ir po metų laiko – patikima maždaug lygiai tiek pat, kiek gismeteo.lt orų prognozė. Turėtų būt Form<Function, bet realiai kolkas yra Drive<Blow up instantly

Labai trumpai – kolkas tiek. Artimiausiu metu prisėsiu ir parašysiu apie kiekvieną kiek plačiau.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to “Garažas” arba odė japoniškom skardom

  1. Rokas says:

    O davai padaryk iš miatos važiuojantį aparatą. Va, taip, ant prikolo😀

  2. dzizajdm says:

    Ji ir dabar važiuojantis aparatas😀 Tik labai trumpiem laikotarpiams😀 Na, žiema ilga, matysim kas kur ir kaip. Bet mano gyvenime nestabiliausia padėtis – būtent miatos🙂

Leave a Reply

